Vreselijk Nicole, wel mooie leeftijd, maar niet fijn op deze manier.
Ik lees nog even mee hoor. Ik vind het nog steeds een beetje onwerkelijk wat er gisteren allemaal gebeurd is. Kan nog niet echt geloven dat er echt niks meer komt. Met Jazzy gaat alles goed. Ze was vandaag al niet meer aan het zoeken. Uier was vanmiddag nog aan het sproeien maar vanavond had ik het idee dat die een stuk was geslonken.
Pffff, hoop me gauw te kunnen melden in het DBT 2015!
Tweeling kan bij sommige merries wel vaker voorkomen he kan in de stam zitten , vermeld dit wel bij scannen volgende keer. Wij hadden een merrie die kreeg een dode tweeling en daarna paar keer gewoon 1 waaronder een merrie die we nog hebben en die kreeg een gezonde tweeling.
Setteli
Geplaatst: 30-03-14 00:26
Ja ga weer voor Don Cremello
Vermeld het zeker, maar is bekend bij m'n DA. Bij deze dracht hebben we meerdere malen gescand op zoek naar de 2e, maar is het helaas niet opgemerkt. Nu gaan we dubbel dubbel dubbel check doen
Hier een hoogdrachtige dame die het duidelijk moe is maar nog geen beeb in het vooruitzicht... Ze is wel erg boos op aanrakingen aan haar uier sinds gisterenavond..
Woogy
Geplaatst: 30-03-14 01:06
Vanavond nog op stal geweest, Pony's spenen waren een stuk meer gevuld, haar rug ligt bloot en ze heeft weer een mooie deuk bij het kruis. Boven haar flanken leek het flink leeg. Hoop morgen een vordering op de foto te zetten
Slaap zacht mooie meid, wel naar dat ze dan zo vervelend heen moeten gaan
Set_Elkol
Geplaatst: 30-03-14 01:28
Denken jullie om de zomertijd! Het is nu eigenlijk half 2 naja technisch gezien begint het pas om 2u vannacht maar toch.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 30-03-14 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt
DA is net weg, er is een mini-pret op weg... Over een paar uur zou ie er kunnen zijn, hij ligt juist volgens de DA. Wat hij kan voelen zou het goed moeten gaan.
hij heeft voorzichtig gevoeld, hoofdje ligt vanvoor dus das mooi!
Spannend zeg! Ik zeg popcorn en colaatje erbij en in het zonnetje zitten wachten tot het zover is!
pretty
Geplaatst: 30-03-14 13:01
Oh ajasha spannend zeg,succes ermee! Als ze ineens helemaal niet meer aangeraakt willen worden aan de,uier is vaak een goed teken!
Nicole heel veel sterkte,wat zonde dat ze dan zo moest gaan,je hoopt ze liever toch ineens dood aan te treffen door een hartstilstand ofzo..
Setteli fijn dan het met jazzy beter gaat.
Inowa ze ziet er anders wel goed uit hoor!
woogy jouw merrie lijkt er al bijna helemaal klaar voor dus!
Hier ook nog geen veulen..uier van Kikkie was wel duidelijk gegroeid vanmorgen en Lisa haar melk wordt steeds plakkeriger?kling wat lang en dik. Heb toch Lisa het alarm maar omgedaan,ze stond weer maar wat rond zich te kijken toen ik ze vanmorgen in de wei liet.