Die link moet je altijd open hebben staan en je geluid aan. Als je dan een galopperend paard hoort is er ergens een low alert. Bij een hinnikend paard is er een high alert. Er verschijnt dan een klein vierkant venstertje rechts onderin het scherm waar je op de naam van het bedrijf kan klikken.
Ja klopt dat zag ik gisteren ook, maar weet niet precies hoe het werkte haha. Dankje voor je uitleg, nu kan ik het ook wat makkelijker volgen! Moet zo werken, hopen dat ik niets ga missen
Het veulen van Triple K lijkt wel wat levendiger al staat hij nog niet. Zie hem zo nu en dan om zich heen kijken nu.
Cchanny
Geplaatst: 25-03-11 18:04
Nadesh schreef:
VOOR WIE HET GEMIST HEEFT
Hier de video van de bevalling van RAZZ
Super, Dankje wel !
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-03-11 18:05
Ik ben weer terug met een verdoofde mond en geen paarden bevallen, hoe is het mogelijk .Triple k veulen ligt er idd wat alerter bij lijkt het wel. Toont interesse in zijn omgeving een beetje. Wel slim die hondenmand lijkt het wel. En ook handig dat de eigenaresse nu zelf een tube kan inbrengen als het moet.
Eitjes nog niet veel mee gebeurt, al is dit kuiken ook goed actief.
Mooi om te horen dat het veulen van Triple K wat levendiger is! ben net thuis, moest eigen paardjes natuurlijk ook nog doen! haha. heb de Cam weer op Triple K staan, slaapt alleen nu, dus weinig beweging.
Ik denk dat ze het kuiken zo aan het stimuleren zijn, anders blijven de wakers niet tevreden natuurlijk..
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-03-11 19:32
Ik denk even een ei omdraaien, kennelijk hebben ze een klein gat bovenin waardoor je met een rietje de eieren kun verplaatsen zonder de deur te hoeven openmaken. Blijft de temperatuur constanter. Weet het anders ook niet.
Moeten alleen oppassen dat ze neit de warmtespiraal bovenin raken (ijzeren draad) dan komt er gas vrij en gaan de eieren met de kuikens erin dood.
Fee_
Geplaatst: 25-03-11 19:33
Maar met zo'n (slap) rietje krijg je toch geen ei omgedraaid?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 25-03-11 19:35
jawel met een beetje precizie werk lukt dat wel, die roosterdingen geven geen weerstand als er eieren opliggen. een zacht tikje is genoeg. Weet ik uit ervaring, ook niet handig als je niets meer wilt draaien en je een ei aantikt dat meteen omrolt dan.