Respect voor sommige bijleesposten... phoe hee!! Ik lees en reageer eigenlijk altijd vanaf de telefoon. Ik lees alles maar als ik bij het einde ben, ben ik de namen alweer kwijt.. Maar... ik zag een mooie prijs voor een knappe hengst, lieve discussiërende drachtige shetjes, een geboren veulen bij schoonouders , een lief knuffel veulentje en dalende ph waardes!! Dus hopelijk binnenkort een mooie gezonde babyboom!!
Hier zitten we morgen alweer op 290 dagen. Dagen kruipen voorbij want het begint echt wel te kriebelen nu! Zeker nu het zonnetje begint te schijnen!
Tinnie, die moet vannacht/morgen toch wel komen hoor . Als Jade nou even het goede voorbeeld geeft. Dan volgen ze hier hopelijk snel .
Toushie
Geplaatst: 12-03-22 20:38
Xyaartje , mooi hoe de kudde van ook reageert op alle veranderingen. En wat ontzettend mooi dat je door middel van de pony's kan leren op je eigen gevoel af te gaan en te luisteren.
Janinevv , ze kijkt erbij alsof ze er wel zat van is
Tinniie : ooh lijkt erop dat Jade er rustig aan gaat beginnen. Spannend hoor.
JennyK : hier geen geboortemelder , maar mooi balen dat hij precies nu is doorgebrand.
Charmfaith , die Mika maakt er een mooi potje van. Ze houd ons en vooral jou wel in spanning zo.
Neonlight , het is eigenlijk best knap dat ze 4 keer een effen veulen heeft gegeven.
Kabayo , het lijkt wel of haar buik iets meer is gaan hangen.
Xyaartje : de dames hebben goed overleg . Maar hun staan dus niet samen ? Zijn ze van andere eigenaren?
Mooss fijn dat hij weer goedgekeurd is
Luna2006 , haar uier begint echt duidelijk te vullen nu. Duurde even maar er zit beweging in.
Melissa1996 , voer jij ze stiekem skippyballen?
Tinniie , lijkt erop dat het er nu wel aan zit te komen. Spannend wat voor moois ze ervan gemaakt hebben.
Indian is ook al begonnen met de uier. Heel minimaal , maar helemaal verschrompeld zijn ze hier niet meer Dag 313 zit ze nu op.
MallyBelly
Geplaatst: 12-03-22 20:44
@toushia en kun je na gaan dat er maar een heeeel klein veulentje uitkwam. Zaira als veulen mini
xYaartje
Geplaatst: 12-03-22 21:22
Toushie: Ja heel mooi om te zien! Echt zo onwijs leerzaam ook. Merk aan Arwen ook dat ze niet echt veel raad weet met de situatie nu. Zodra ik de wei in kom en even rustig ga zitten komt ze ook steun bij mij zoeken terwijl de heren dicht in de buurt van Maria blijven. Vooral Frodo is de laatste dagen aan haar zijde te vinden. Waar Maria is, is Frodo wel ergens in de buurt. .
En klopt. De dames staan inderdaad niet samen. Zijn wel buren van elkaar en verzorgpony's van mij. Dat ze in dezelfde week zijn uitgerekend is ook totaal niet gepland. Puur toeval. Jenny is aan de hand gedekt en Maria gewoon zo los in de wei. Jenny en Zoë zijn beiden van, we zullen hem even eigenaar 2 noemen en Maria is van de fokker van mijn pony. Arwen is ook van de fokker van mijn pony. Frodo is dan weer van eigenaar 3 (die houd ik ook op de hoogte van Maria. Veulen is een nakomeling van zijn hengst Frodo). Asfaloth is dan weer van mij (Asfaloth is een zoon van Maria. No worries. Hij is ruin ). Heel verwarrend al die eigenaren. Ik weet het .
Van links naar rechts: Asfaloth, Frodo en Maria. Arwen stond bij mij. De mannen waken goed over Maria. Echt heel mooi om te zien dat ze steeds meer beschermend over haar worden. Zo lief ook . Asfaloth mocht zelfs al niet knuffelen met zijn eigen moeder van Frodo . Die moest toch echt aan de kant. Frodo hoeft er alleen aan te komen lopen en dan weet Asfaloth genoeg. Normaal geen probleem dat moeder en zoon knuffelen, maar nu ze hoogdrachtig is blijkbaar wel.