Tamaramt, ik reken 240 dagen, volgens mij is dat 11 maanden plus 4 of 6 dagen ofzo.
Alicelover, nee helaas...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DDDara schreef:Oh wat spannend Rianne, ik vind het al zo spannend terwijl ik weet wanneer ik het kan verwachten. Hoe lang weet je nu al dat ze drachtig is? Ik snap dat je niet naar een drachtige merrie opzoek was maar vind je het nu uit eindelijk wel leuk of gooit het roet in het eten van je sport/rijplannen?
Ik kan me ook voorstellen dat als je niet op een veulen voorbereid bent dat het een heel gedoe is om op het laatste moment te zorgen dat alles geregeld is voor de bevalling (camera's en stalling waar je ook je veulen kwijt kan)
Knolselder schreef:Rianne kan me voorstellen dat je er eerst helemaal niet blij mee bent.
Gelukkig dat je dat nu toch wel wat hebt en ernaar uit kan kijken.
Ik heb het met mij Welsh. Al wist ik wel dat ze drachtig kon zijn, wat dus ook is gebleken na een scan, ik heb geen dekdatum en ik had ze liever leeg gehad om goed te kunnen beleren.
Muronia schreef:Tanja84 wachten duurt lang! Krijgt ze nog een ruimere stal voor de bevalling?
.