AppleSter schreef:Haha Cioccolato, lijkt mijn merrie wel. Zodra ze een iPhone ziet veranderd ze compleet en staat ze er sullig bij met de oren naar achter. We maken nu zoveel mogelijk stiekeme foto’s, dat gaat wel goed![]()
Neonlight, we verwachten een nestje Golden Retrievers. Apple (onze hond) is 15 maart uitgerekend. Qua kleur komen hond en paard aardig overeen, zeker op deze facebookfoto die ik laatst plaatste. Maar dat is toeval(we hebben ook nog een zwarte shet
)
[ [url=m/HfWZb3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vlinder doet rustig aan met haar uier zo te zien? Denk dat het er ongeveer hetzelfde uitziet als Lenthe’s uier toen ze net onder de 300 dagen zat.
Welkom Sjanien, wat een verrassing! En al aardig ver in de dracht al dus. Lastig dat je niet precies weet wanneer ze gedekt is, maar andersom, al weet je het wel precies dan nog is het een verassing wanneer het precies geboren wordt... Komt ze uit het buitenland? En kijken jullie -na de ergste schrik- nu wel uit naar de komst van een veulen?
Ideaal dat Bay geen deken nodig heeft, met dit weer -en de verwachting voor de komende weken- twijfel ik of ik nog last minute een veulendeken aan zal schaffen of niet. Kan geen kwaad het in huis te hebben, maar voor niets is ook een beetje zonde...
Wat een leuke merrie waarmee is ze gedekt?