Rhino. Wat vervelend zo dicht in de buurt. Het is ook niet ver bij mij vandaan.. Hopelijk verspreid hrt zich niet en eist het geen levens!
Wij ontwormen ze ook preventief. Eigenlijks ontwormen wij ze nooit met mestonderzoek. Wij kunnen ze gewoon bij de DA krijgen
Lovelyn prachtige merrie en heerlijk buikje
Welkom flokifloja, mooie merrie zeg!
En daisyjazz mooie hengst!
Cynthia oej een bult. Hoop dat het meevalt. Weet je al meer?
Welkom sblom, laat je haar nog scannen? Wel spannend zeg
Wat een super lieve foto chantal
Inowa lekker buikje, en prachtig kind

MarijeR schiet al op!! Spannend zeg. Zie er naar uit die eerste veulentjes
Ik zal morgen weer bij lady kijken
ben bijna thuis, nog 2 uur rijden haha . Hoop beetje op iedereen te hebben reageert
Vorig jaar zijn ze geloof ik drie veulens verloren.
) eindelijk weer eens een keer buiten op de wei. Nou daar werd goed gebruik van gemaakt, racen dat ze deden. Leverde wel een paar leuke plaatjes op, wonderbaarlijk genoeg heel veel van mijn witte paardje (die is echt zo fotogeniek als een ei normaal dus ik ben happy). Halla liep wel echt heel gaaf ondanks die dikke pens van haar
Hier even een paar foto's;

Dat zweefmoment was echt 3 sec, alleen dan met minder buik aub 

.

Maar idd wat Linda zegt, je weet het dan pas 100% zeker als je een ruwvoertest doet, alleen wij hebben vrij veel verschillende soorten hooi (ivm met opkopen van kleine partijen) dus dat zou echt een hele klus worden en moet ik bij elke partij ander voer voeren ben ik bang... Dusja we proberen een middenweg te vinden 

Ik merk dat mijn merrie hier nu met haar zwangerschap te weinig aan heeft (in de zin van doffer en dunner op de ribben), we voeren hooi van paardengras (over het algemeen is dat arm hooi) dus wil ik haar nu iets extra's geven, in de zin van brok. En ik kies er dan inderdaad voor om merriebrok te geven
Het is ook maar een pony (sorry IJslandermensen) van 1,40 dus 1,5 kilo gaat ze waarschijnlijk of nooit nodig hebben of tegen het einde van de dracht en wanneer het veulen er is.