Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Linda, lastig dit... heb het er echt grondig met de DA over gehad, hij zei dat dit goed was en dat het tot September 3 keer herhaald moest worden.
Ik heb nog 1 vraagje.
Twee weken geleden (Beer was toen een weekje oud bijna) is Kim ingespoten met Doramectine/Dectomax.
Er werd toen verteld dat dit geen kwaad kon met Beer, maar ik twijfel en kan nergens een bijsluiter vinden m.b.t paarden.
Weet iemand hier er toevallig meer van?
R12312 schreef:Mestonderzoek is sowieso zo onbetrouwbaar als wat, dus ik ontworm normaal gesproken 4 keer per jaar en met veulen vaker. Hier doen meerdere veeartsen waaronder de faculteit er niet moeilijk onder dat je gewoon een wormspuit komt halen
KoudbloedKim schreef:Linda, lastig dit... heb het er echt grondig met de DA over gehad, hij zei dat dit goed was en dat het tot September 3 keer herhaald moest worden.
Ik heb nog 1 vraagje.
Twee weken geleden (Beer was toen een weekje oud bijna) is Kim ingespoten met Doramectine/Dectomax.
Er werd toen verteld dat dit geen kwaad kon met Beer, maar ik twijfel en kan nergens een bijsluiter vinden m.b.t paarden.
Weet iemand hier er toevallig meer van?