Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) omdat je de larven al kunt voorbereiden op de stof terwijl je de wormen pas kunt vernietigen als ze het stelsel al door zijn gegaan en dat proces duurt minimaal 12 weken.
(en ik heb het alsnog gemist op de camera
)
) is het een ander verhaal natuurlijk.
KoudbloedKim schreef:Linda, lastig dit... heb het er echt grondig met de DA over gehad, hij zei dat dit goed was en dat het tot September 3 keer herhaald moest worden.
Ik heb nog 1 vraagje.
Twee weken geleden (Beer was toen een weekje oud bijna) is Kim ingespoten met Doramectine/Dectomax.
Er werd toen verteld dat dit geen kwaad kon met Beer, maar ik twijfel en kan nergens een bijsluiter vinden m.b.t paarden.
Weet iemand hier er toevallig meer van?

super leuk! Gefeliciteerd!! R12312 schreef:Mestonderzoek is sowieso zo onbetrouwbaar als wat, dus ik ontworm normaal gesproken 4 keer per jaar en met veulen vaker. Hier doen meerdere veeartsen waaronder de faculteit er niet moeilijk onder dat je gewoon een wormspuit komt halen
eindelijk vulina, pracht exemplaar, gefeliciteerdKoudbloedKim schreef:Linda, lastig dit... heb het er echt grondig met de DA over gehad, hij zei dat dit goed was en dat het tot September 3 keer herhaald moest worden.
Ik heb nog 1 vraagje.
Twee weken geleden (Beer was toen een weekje oud bijna) is Kim ingespoten met Doramectine/Dectomax.
Er werd toen verteld dat dit geen kwaad kon met Beer, maar ik twijfel en kan nergens een bijsluiter vinden m.b.t paarden.
Weet iemand hier er toevallig meer van?