Hier nog 54 dagen te gaan. Nena rolt altijd eerst als ze de bak in gaat, maar het begint toch allemaal wat moeilijker te worden om weer in de benen te komen.
Gefeliciteerd geshahquille! Wat een leuk koppie heeft hij
gblover
Geplaatst: 06-03-13 23:09
Eventjes nog gaan kijken in de stal. Alles rustig. Merrie wil nu echt met rust gelaten worden. Ze laat nu ook haar eten lang liggen. Hierbij nog wat fotootjes - mijn excuses voor de kwaliteit maar 's avonds weinig licht.
Jeej!! Wat een prachtig kind is er weer geboren!! Geveuliciteerd!!
Aaaahw arme Nena!! Het valt ook niet mee
Hihi, Izz ziet er op het moment, qua rollen, hetzelfde uit... T is dan net zo'n gestrande, spartelende potvis Ik weet dat het erg oneerbiedig klinkt maar weet het ff niet anders te verwoorden... Het is en blijft mijn schatje!!
Even niet meer mee. Moest nog 5blz bijlezen. Beetje drukke dagen gehad en gister klokje rond gewerkt en niet bepaald lekker. Uiteraard nu ook weer zo n onwezelijk uur wakker terwijl ik kon uitslapen. Gefeliciteerd met alle nieuwe veulens. Hier nog 39 dagen te gaan. Ze zit op 296d. Nog weinig uier te zien. Tenminste eergister niet. En verder weinig verandering.
Erg is dat he cemyls.. ik lag net ook in bed van pff wil blijven liggen.. Maar als je dan zaterdags kan blijven liggen dan ben ik alweer vroeg wakker...
Het scheelt dat het nog vroeg in het jaar is, dat het niet zo erg is.. maar ik weet nog wel toen ik 360 dagen heb moeten wachten, was er helemaal klaar mee
En ook hier nog niks.. Had het eigenlijk vannacht een beetje verwacht, maar beebs dacht daar blijkbaar anders over...
Tries_en_Faf
Geplaatst: 07-03-13 09:07
Wat lief dat veulen! gefeliciteerd!
en Pretty wat een mooi merrietje, leuke kleur je zou echt wel zeggen dat er een kind in zit.
Ik twijfel steeds meer over mijn welshkruising, ze wordt steeds dikker, je mag niet eens naar dr uier kijken, en aan de buik ook liever niet, terwijl ze dat altijd eigenlijk wel prima vond. Maar hoe rond ze nu is, ze zou een maand later dan Ástrida komen dan, dan is ze nu al énorm rond... en voor ze gedekt zou kunnne zijn is ze een maand of 3 weg geweest, dus dan zou ze eventueel gedekt kunnen zijn voordat ze weg ging, maar dán had ze nu al moeten bevallen, en ze heeft nog geen uier, niks. (met gevaar voor eigen leven steeds voelen )