Maseike, je kent je merrie zelf het beste en weet wat ze zou doen met een pleegveulen of een groep jonge paarden. Als jouw gevoel voor 80% zegt dat het niet zal werken dan is dat misschien ook niet de oplossing. Kan me goed voorstellen dat je dan zelf enorm in dubio zit wat te doen. Aan de ene kant heb je besloten haar niet meer te laten dekken omdat het de laatste keer zo zwaar was maar aan de andere kant heb je de zoveel betere omstandigheden straks op de nieuwe stal. Jullie hebben samen vast de juiste beslissing gemaakt. Nu hopen dat de schijndracht maar eens snel voorbij is. Arme Monnie niets aan om je paardje zo te moeten zien terwijl je weet dat ze vanalles voelt wat er niet is.
Poon heeft zelfs niet eens gebeld..Nicole ging om half 5 kijken of t alarm misschien kapot was, maar was niet Maar, dat is de stilte voor de storm van vanavond/vannacht zullen we maar zeggen..
Goeie morgen allemaal! Nog geen nieuwe veulentjes erbij zie ik, jammer hoor
Bij Polinka ook nog niet. Ze houd ons allemaal erg in spanning Ze krijgt nou ook donkere ringen rond haar spenen ( of teminste, waar die van uier over gaan in speen ). Hoop echt dat ze vanacht nog bevalt, morgen komt de DA, die haar nogmaals wil onderzoeken als ze nog steeds de dikzak uit haalt. Ik heb haar vandaag 336 dagen, ze is dus ook al minimaal 336 dagen drachtig!
ik denk ik ga ook ff kijken als er al nieuwe babys zijn geboren niet dus.....zal zo naar mijn sioux toe even lekker rijden .... fijne zondag allemaal!....
gentle ik lag er rond 1 uur in.. maar nu moet ik toch echt eruit om naar de paardjes te gaan
_Patrick_
Geplaatst: 18-03-12 12:10
Balou_lover schreef:
Ik kom ook ff spieken!! mamsies die nu mogen, poep je beeb er ff uit!!
Ik heb vanacht over veulies gedroomd... Ben er niet mee bezig hoor
ben ook vanalles aan het bekijken en doen en we zijn nog maar net begonnen met dekken vriendlief zegt er zwemmen alleen nog maar zaadjes en jullie zitten nu al namen te verzinnen, e.d.
Charisma
Geplaatst: 18-03-12 12:42
Hera op 320 dagen!!!!
Geen veulens vannacht? Gekke merries houden ons goed aan de gang!
Zo even eten en wat opruimen en dan rond half 2 even naar Hera!
Hahahaha, ja ben er ook van overtuigd dat ze ons voor de gek gaat houden hoor en de kleine nog lekker een maand ofzo binnenhoudt! Eigenaar van de stal zei wel dat ze zich toch al aan het klaar maken was, maar voor wanneer heeft hij er niet bij gezegd
Pff, had ik een nachtje kunnen doorslapen omdat ze geen alarm gaf, kon ik dus echt niet slapen, ik lag me maar druk te maken of hij het nog wel deed (ik had s avonds nog wel getest, maar vorig jaar ging er dus wel een kastje stuk terwijl merrie van Joyce hem om had). Was ik maar eerder gaan kijken Ze begroette me met een opgewekt grommeltje en ging tevreden aan het nieuwe hoopje gras beginnen. Haar vriend mocht niet bij haar komen staan, die stond aan de andere kant van het weitje, en met een gooi van haar hoofd hield ze hem daar ook (toch knap, is best een afstandje )
Maseike: Als die schijndracht voorbij is taalt Mon echt niet meer naar een beeb, gewoon lekker leeg laten als je vindt dat ze het zo zwaar heeft in de dracht.
Gefeliciteerd met de mijlpalen! 320 is echt een fijne he
Hier vanmiddag groot feest voor oma (90!) en dat vieren we bij ons, dus dan heb ik mooi zicht op de wei. Poon had vandaag een nog dikkere uier met een mooi hars kasteel aan 1 speen. Benen ook weer plakkerig. Kling begint er ook op te lijken. Wel nog schijven in de spenen. Tjoepkes en we hebben een go, lijkt het
Hier ook niks...en weer een raadsel erbij.Al 2wk loopt ze dr uier er nauwelijks af net 10min gewandeld enne is toch wel weer geslonken.Haar gedrag van donderdag zit me toch niet lekker maar zoals ze vandaag is komt er echt niks...