Kreeg ik net op m'n flikker waarom ik m'n telefoon niet opnam. Ik zo, ja die doet het de hele dag al niet. Zie ik nu dat gewoon het hele netwerk eruit ligt.
Gelukkig zijn de veulens al geboren, anders had ik de birth alarm ws ook nog gemist.
mooi uier van peeps ,nu begint er wel schot in de zaak te komen
Pfff ik loop daarstraks met Romi voorbij onze hengst ,begint ze te knipperen.....ik hoop maar dat ze wel drachtig is ,of ze is de 2è al die leeg is gebleven of in vroeg stadium heeft verworpen
Ik hoop voor je dat ze nog drachtig is. Wanneer is ze uitgerekrnd?
Ja begint idd schot in te komen. In een dag uier flink gegroeid en rondom haar spenen. Ook haar jusgleuf weg voor peep haar doen heb ze nu echt punt billen en ze was erg sago en wou alleen maar naar haar stal.
GEFELICITEERD JOTO!!!! oliebol zeg even naar de paarden en hup veulentje!! Heeft iemand linkje nog voor mij??? heb de vorige per ongeluk weg gegooid.... Kwal ook al jarig vandaag ja??? Moontje ook! Hoe oud is kwal geworden?? Hier zitten we nu op 10 jaar.
Uier is weer helemaal slap geworden dus denk dat beebje nog wel even blijft zitten... s nachts nog te koud denk.... Ze heeft al wel haar halve staart kapot geschuurt.... zucht....
Moon had nu een dag of 4 een aardig gevuld en strak uier... dat strakke is er nu weer vanaf.... zou evt de 10 dagen draai kunnen zijn??? of zou dat nog wat vroeg zijn?
Magic_Ice
Geplaatst: 28-03-11 21:53
Nudine Gefeliciteerd met King John!! Prachtig veulen!
Inowa is het geen roan?
Roxanne ook gefeliciteerd met Splash!
Joto gefeliciteerd, ik zette net de cam aan toen hij net stond! Leuke naam ook!
Essiesilly ook spannend bij jou!!
Peeps krijgt een glad kontje!!
Morgen gaan ze hier weer voor het eerst de wei op, eerst een klein uurtje en dan langzaam opbouwen.. heerlijk! Venus begint nu uit te zwaren, buik gaat erg hangen!!