Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wil dr zelf namelijk ook wel eentje maar ben echt een ezel met dat soort dingen.. Dus misschien dat jij het me kunt vertellen??

het gaat er om dat jij de naam mooi vind
Nou hier kan ik de merrie wel schieten..... Nu vertoont ze weer he-le-maal geen symptonen. 
maja je kan niet alles hebben gelukkig is deze drachtige dame wel goed in haar hum
maar het tegendeel blijkt.
dan is wel de verkeerde merrie weg gebracht.
Vandaag hoefde ik minder ver onder de buik te hangen om de velletjes te zien. Ze is aan het ont-rimpelen, de huid word dus gladder en gaat meer hangen. Onder de spenen, heel ver bovenin, is de spons duidelijk te voelen, het heet al de vorm van de uier zoals het later gaat worden als de uier zich vult, dus dat is ook een goed teken.

cindybijl schreef:thirza: dat is het m nou, ik weet het niet!
)

En jij zal als baasje ook alleen het beste voor je pony willen dus je zal ook wel weten waar je mee bezig bent.
iedereen zijn/haar eigen manier, iedereen zijn/haar eigen keus... De 1 vouwt de dekens op een bepaalde manier op en vouwt ze op een bepaalde manier over het paard uit, de ander hangt ze over een deur heen en flikkert ze gewoon op het paard, werkt allebei, allebei hetzelfde resultaat, maar ow ow ow het commentaar van iemand die het wéér anders doet...