[HK][barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2006 #2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:47

Tuurlijk wel, Marije hoort bij de barncams. Die komt wel weer.

@ Reggea; de "oude" cammers (IMO kun je ze beter de ervaren cammers noemen) zullen er toch mee moeten leven dat er ook zo af en toe nieuwen in het topic komen. Dankzij de impuls van de piaffecam is het wellicht nu even iets te veel van het goede geweest, maar dat zakt vanzelf wel weer af.

Hier constant benadrukken dat het bagger en weet ik veel is, draagt IMO helemaal niets bij.

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:47

Waar kan ik alle links naar de cams vinden?

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:49

@ reggea, ik heb eerlijk gezegt geeeen idee wie marije is sorry.. schaam schaam, nou het spijt me dan zeer als ik me niet 'aanpas' maar ik denk dat ik hier nu even niet de enige ben die fout zit.. van mij heb je normaal ook geen last..

FennekeR
Full-Time Bokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:50

Levy schreef:

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:50

Levy schreef:

maar ja sjoert, daar heb je ook gelijk in, maar kan me de frustratie wel voorstellen, voel hem zelf ook...

het gaat ook niet om nieuwkomers, dat mag uiteraard, maar als er dan 10/20/30 keer gezegd word, mensen even lezen, zo en zo... en er word een grote bek gegeven? aan mensen die hier dag en nacht hun best doen om andere op de hoogte te houden, dan kunnen ze voor mij ook even het heen en weer krijgen...

MissDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:51

Het terug lezen is echt heel moeilijk, je bent er even een dag niet en je moet alweer heeeeel veeeel pagina's lezen, zoals iemand al een paar blz terug zei; 4 blz in een halfuur. Dat is dan toch ongeveer 192 blz lezen (ehhmmm, die berekening klopt niet....)
Ik heb echt geen zin om dat allemaal te lezen, dus vraag ik wie er allemaal geveulent hebben, wordt er weer boos gedaan omdat ik het vraag en zelf niet lees. En dan te bedenken dat ik een paar dagen dit topic nog zo leuk vond...

TheSam

Re:

Levy schreef:

Relnicht!

djuno

Re:

Levy schreef:

TEM

Kriel

Re:

Kusje kusje kusje

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:52

hmm.. baroen.. ik hoop niet dat je op mij doelt nu.. want een grote bek heb ik iig niet gegeven..

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:52

allereerste blz levy.. (ik ben wel lief)

elllis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:53

Sjoert schreef:
Ik heb het idee dat de cams van marije donkerder zijn dan normaal?
Ik ga er voor vandaag mee kappen, maar zal zo veel mogelijk hier aanwezig zijn om te kijken of hier alles goed gaat.

In dit topic is het toch echt de bedoeling om het over de merries te hebben die op de cams staan. Off-topic gaan (stappen, slapen, goedemorgen ik zit weer op mn werk etc) is niet de bedoeling.

Het allerbelangrijste om het hier een beetje goed te laten verlopenen, is gewoon de eerste pagina te lezen en daarna, voordat je vragen gaat stellen eventueel een paar pagina's terug gaat lezen.. Vaak wordt er dan een heleboel duidelijk. (denk aan de updates gegeven door Marije!

Sjoert ga jij maar relaxen

Hoeraatje is er ........... en kan heel goed met pubers !!!

ALLEMAAL DIMMEN .........

Gewoon koppen dicht en merries kijken niet zeuren als je wat anders te melden hebt ......... ga dan maar een vriendinnetje pmmen .......

Hier gaat het om merries en veulens !!!
Niets anders !!!

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:53

Clairtjuh schreef:
Het terug lezen is echt heel moeilijk, je bent er even een dag niet en je moet alweer heeeeel veeeel pagina's lezen, zoals iemand al een paar blz terug zei; 4 blz in een halfuur. Dat is dan toch ongeveer 192 blz lezen (ehhmmm, die berekening klopt niet....)
Ik heb echt geen zin om dat allemaal te lezen, dus vraag ik wie er allemaal geveulent hebben, wordt er weer boos gedaan omdat ik het vraag en zelf niet lees. En dan te bedenken dat ik een paar dagen dit topic nog zo leuk vond...

dat snap ik, maar die pagina's komen dus door onzinnig gelul, normaal heb je er echt geen moeite mee om iets terug te vinden, hooguit 5 pagina's terug kijken... ( of er moet iets heel spannends geweest zijn)

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:54

ik vind het onwijs jammer dat ik de cams niet meer kan zien maar om de pret voor de rest niet te bederven reageer ik niet meer, maar lees ik gewoon nog mee om te kijken of er nog nieuwe veulentjes zijn, alle merrie eigenaren, alvast good luck met de kleintjes !!!!!

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:54

baroen schreef:
Clairtjuh schreef:

dat snap ik, maar die pagina's komen dus door onzinnig gelul, normaal heb je er echt geen moeite mee om iets terug te vinden, hooguit 5 pagina's terug kijken... ( of er moet iets heel spannends geweest zijn)

Waar is de bokt sensuur?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:55

Overigens, wordt door dit off-topic gedoe, het topic ook niet echt interessant om bij te lezen voor de nieuwelingen.

djuno

Re:

hoera schreef:
Sjoert ga jij maar relaxen

Hoeraatje is er ........... en kan heel goed met pubers !!!

ALLEMAAL DIMMEN .........

Gewoon koppen dicht en merries kijken niet zeuren als je wat anders te melden hebt ......... ga dan maar een vriendinnetje pmmen .......

Hier gaat het om merries en veulens !!!
Niets anders !!!

Afbeelding

TheSam

Re:

Sjoert schreef:
Overigens, wordt door dit off-topic gedoe, het topic ook niet echt interessant om bij te lezen voor de nieuwelingen.

Wat vervelend

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:56

[img]Waar is de bokt sensuur?
[/quote]

he verrek

DL_

Re:

onzinnige pagina's die ondertussen door ons nutteloos gekibbel in nog geen 5min ook weer 3 zijn bijgekomen (en die zin loopt niet helemaal maar jullie snappen wel wat ik bedoel)

Dana01

Re:

das niet zo mooi......

mensen die Chey kijken, ik ga even bankhangen en daarna richting paanies.......
jullie passen wel even op he?

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:57

DresslOver schreef:
onzinnige pagina's die ondertussen door ons nutteloos gekibbel in nog geen 5min ook weer 3 zijn bijgekomen (en die zin loopt niet helemaal maar jullie snappen wel wat ik bedoel)

Goh... dat proberen wij al DAGEN uit te leggen!

__Wendy__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:57

Clairtjuh schreef:

Iedereen las altijd bij, dat hoord er nou eenmaal bij! Juist doordat de meeste nu niet lezen komen er al die vele pagina's, doordat iedereen nou dubbele en overbodige vragen stellen! Normaal was dat aantal pagina's aanzienlijk minder. Dus lezen beperkt over het algemeen het aantal pagina's.

TheSam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:58

Dana01 schreef:
:oo das niet zo mooi......

mensen die Chey kijken, ik ga even bankhangen en daarna richting paanies.......
jullie passen wel even op he?

Goed wijffie!

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:58

uiteraard Dana...