Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Levy schreef:Waar kan ik alle links naar de cams vinden?
Sjoert schreef:Ik heb het idee dat de cams van marije donkerder zijn dan normaal?
Ik ga er voor vandaag mee kappen, maar zal zo veel mogelijk hier aanwezig zijn om te kijken of hier alles goed gaat.
In dit topic is het toch echt de bedoeling om het over de merries te hebben die op de cams staan. Off-topic gaan (stappen, slapen, goedemorgen ik zit weer op mn werk etc) is niet de bedoeling.
Het allerbelangrijste om het hier een beetje goed te laten verlopenen, is gewoon de eerste pagina te lezen en daarna, voordat je vragen gaat stellen eventueel een paar pagina's terug gaat lezen.. Vaak wordt er dan een heleboel duidelijk. (denk aan de updates gegeven door Marije!
Clairtjuh schreef:Het terug lezen is echt heel moeilijk, je bent er even een dag niet en je moet alweer heeeeel veeeel pagina's lezen, zoals iemand al een paar blz terug zei; 4 blz in een halfuur. Dat is dan toch ongeveer 192 blz lezen (ehhmmm, die berekening klopt niet....)
Ik heb echt geen zin om dat allemaal te lezen, dus vraag ik wie er allemaal geveulent hebben, wordt er weer boos gedaan omdat ik het vraag en zelf niet lees. En dan te bedenken dat ik een paar dagen dit topic nog zo leuk vond...
baroen schreef:Clairtjuh schreef:Het terug lezen is echt heel moeilijk, je bent er even een dag niet en je moet alweer heeeeel veeeel pagina's lezen, zoals iemand al een paar blz terug zei; 4 blz in een halfuur. Dat is dan toch ongeveer 192 blz lezen (ehhmmm, die berekening klopt niet....)
Ik heb echt geen zin om dat allemaal te lezen, dus vraag ik wie er allemaal geveulent hebben, wordt er weer boos gedaan omdat ik het vraag en zelf niet lees. En dan te bedenken dat ik een paar dagen dit topic nog zo leuk vond...
dat snap ik, maar die pagina's komen dus door onzinnig gelul, normaal heb je er echt geen moeite mee om iets terug te vinden, hooguit 5 pagina's terug kijken... ( of er moet iets heel spannends geweest zijn)
hoera schreef:Sjoert ga jij maar relaxen![]()
![]()
![]()
Hoeraatje is er ........... en kan heel goed met pubers !!!![]()
ALLEMAAL DIMMEN .........![]()
Gewoon koppen dicht en merries kijken niet zeuren als je wat anders te melden hebt ......... ga dan maar een vriendinnetje pmmen .......
Hier gaat het om merries en veulens !!!
Niets anders !!!
Sjoert schreef:Overigens, wordt door dit off-topic gedoe, het topic ook niet echt interessant om bij te lezen voor de nieuwelingen.
DresslOver schreef:onzinnige pagina's die ondertussen door ons nutteloos gekibbel in nog geen 5min ook weer 3 zijn bijgekomen (en die zin loopt niet helemaal maar jullie snappen wel wat ik bedoel)
Clairtjuh schreef:Het terug lezen is echt heel moeilijk, je bent er even een dag niet en je moet alweer heeeeel veeeel pagina's lezen, zoals iemand al een paar blz terug zei; 4 blz in een halfuur. Dat is dan toch ongeveer 192 blz lezen (ehhmmm, die berekening klopt niet....)
Dana01 schreef::oo das niet zo mooi......
mensen die Chey kijken, ik ga even bankhangen en daarna richting paanies.......
jullie passen wel even op he?