Milka blijft een beetje hangen...
Uier vol banden er af afentoe melk op haar benen, alleen de ph waarde blijft te hoog.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar je verder gewoon wat extra slapeloze nachten wil geven.
Hopelijk zet ze door

maar goed, ze mag ook nog best even wachten, als ze in de kraamstal staat mag ze los
. Had Frodo nog zo gezegd te luisteren en zich te gedragen, maar de voorbrenger had zijn handen vol aan hem
.
.
. Maar het komt wanneer het komt. Mooie weer komt er aan. Dus hopelijk helpt dat al bij de dames
. Jenny zit morgen op dag 313 en Maria zit vandaag op dag 308. De 313 gaan ze niet halen denk ik.
. De kleine veulentjes kunnen straks onder de Fries doorlopen
.
. Heb Maria haar telefoon nog even gecheckt en die loopt stiekem met Quinn te bellen
.
.
. Is dat iets wat altijd zo is voor het veulen/dekseizoen begint? Dat er zoveel hengstenshows en keuringen zijn? Heb daar nog weinig verstand van.
.
.
. Maar ja, als het zo is, dan zij het zo.
.
. Ik kan er helemaal verkeerd op kijken hoor, maar ik zie toch weer wat verandering vergeleken met gisteren/eergisteren
Go Maria Go
. Baby stapjes, maar vooruit. Vullen is vullen
.
Mooi hoe de kudde reageerd 
Heerlijk! Heftig van je fries! Gelukkig overleefd
Die van jou ziet er mooi uit! En lekker genieten van het zonnetje!
Ja die gekke merries. Eindelijk mooi weer... niks. En regen, storm... worden hier allemaal veulens geboren. Bijzonder 

. Deze merrie heeft echt een speciaal plekje in mijn hart
.
. Zilver stelt je geduld wel op de proef zo! 
Yvk schreef:Knolselder je bed al neergezet op stal?
Ze houden je wel voor de gek zo.
Melissa die van jou gaat ook opschieten! Weet je wanneer je haar gaat brengen?
Luna zou het dan nu gaan beginnen...
Mooss spannend, hopelijk laat hij zich goed zien.
Natasja haha ze kijkt er bij of het allemaal nog wel prima is zo.
For_Que ze ligt er lekker bij!![]()
Charisma ze ziet er goed uit. Lekker zo op de wei.
Yaartje het is een verschilletje. Je geduld wordt nog wel even op de proef gesteld denk ik.
Rensju hier zeggen ze dat in de laatste maand vitamine e voldoende is. Nu geef ik het heel de dracht al wel bij.
Jessicazz heerlijk zeg! Ik snap wel dat ze zich niet liet vangen![]()
Ik wist niet dat dat bij Friezen de reden was dat ze vaak langer aan de nageboorte staan. Klinkt op zich wel "logisch".
Havanna is vandaag 295 dagen. Bijna 300 dagen! Het zou nu bijna snel gaan
Moosss schreef:Neonlight: doe je nog fokken met die merrie of dat niet?
Zelfs is ze snowflake sjabrakbont, in theorie toch 50% kans op een kleurtje.

kleine stalker is het
.
. Baby stapjes, maar we zitten in de vullende fase! Al mag de uier echt nog veel voller dan dit.
. Zo benieuwd naar de kleine!

. De arme merrie krijgt het echt een beetje zwaar nu en heeft het volgens mij wel gehad, maar ja. Daar zit maar een ding op en in bevallen heeft ze nog geen zin
. Baby vind het nog heerlijk warm daar binnen, terwijl het nu echt prima veulenweer is hoor
.