[HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CharmFaith

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 17:41

Ja natuurlijk moner. Iemand doet mijn paardjes dan :o

Milka blijft een beetje hangen...
Uier vol banden er af afentoe melk op haar benen, alleen de ph waarde blijft te hoog.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 18:15

Mooie dikke buik wel :j

Evalien86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 20:00

Hier ook geen vorderingen. Je zou toch denken dat dit een perfecte tijd is om te werpen met zulk lekker en droog weer!!

Roos eet en mest gelukkig weer normaal. Ik zag in die dagen wel een hoop gestommel opeens in die buik, misschien gedraaid?!

Afbeelding
Afbeelding

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 20:07

Xyaartje , ooh een halfbroer/zusje van je eigen pony is helemaal leuk om mee te maken natuurlijk.En Jenny haar uier is een beetje bezig. Misschien gaat er dan toch ietsjes gebeuren.

Knolselder , die speentjes van Quinn vallen echt op , zo'n verschil met de ochtend.

Yvk , inderdaad wat jij omschrijft een soort hard ei aan 1 kant inderdaad.
De foto is inderdaad wat onduidelijk. Maar Havanna heeft het dus ook , dan ga ik mij er niet druk over maken in ieder geval.

Kabayo , ik denk echt dat ze wacht tot ze veilig :j Maar je verder gewoon wat extra slapeloze nachten wil geven.

Melissav , oeh ze is wel veilig nu! Spannend. Ben je niet bang dat ze ineens gaat beginnen en je dan niet meer naar de kraamstal kan ?

Luna2006 , eindelijk! Hopelijk zet het door.

Natasja , ze is echt mooi rond.

Voor de Friese eigenaren.
Nooit geweten dat Friezen zo'n moeite hadden met hun nageboorte. Maar dat is dan inderdaad wel iets om extra goed in de gaten te houden.
Hebben jullie dan niet dat je het extra spannend vind dat je ondanks melktesten , camera het misschien nog mist ? Of hebben jullie allemaal ook dichtgezet /birth alarm?

Xyaartje , eindelijk Maria die gaat vullen wat spannend! En nee niet tot april. Ik ga ervoor dat ze gewoon ineens heel hard gaan. :j

Olga89 aaah wat leuk , veulentjes.

Moosss nou hopen dat raff het dit jaar weer zo goed doet op de keuring.

Jessicazz , ik geef je merrie groot gelijk het is veel te lekker weer om naar binnen te gaan.lekker wijs koppie zit er toch op die kleine.

Setteli

De merrie ziet er goed uit nog. En 297 uier maken heeft ook nog geen haast.
Maar hier geen interesse in nrps hengsten maar als je een dekking kan winnen van een passende hengst zou ik inderdaad een poging wagen.

Charmfaith : Mika ziet er wel echt flink rond uit , je zou zeggen dat kan niet lang meer duren.

Evalien86 , ja maar dat mooie weer houd na het weekend wel.een beetje op. Zul je zien gaat het regenen , komen de veulens.

Hier zijn er verder geen veranderingen. Nog 8 dagen tot ze veilig is *\o/*

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:10

Mijn beloofde bijleespost :D :D

Caily: Qua vitamine E heb ik geen idee, weet hier niemand die het geeft, maar ken ook niemand met
een Fries, dus misschien zit het verschil daarin. Wij geven het wel vaak aan de quarters die in training zijn, die hebben vaak een tekort.

xYaartje: oeh voeren van andersmans paarden kan ik echt heel boos om worden, gelukkig staan mijn paarden niet op wandelroutes of iets dergelijks.. Wel netjes dat die man het vroeg, dat gebeurd niet vaak. Ze stellen je geduld wel op de proef hoor, het is nochtans mooi weer om te bevallen nu.

Knolselder: Dat begint op te schieten, hopelijk niet te lang waken.

Kabayo: Oeh heel spannend! Ga je waken vannacht?

Forque: Qua uier is het niks inderdaad, maar wie weet verrast ze je wel dat het opeens vol loopt :D

Dieyar en de rest die het er over had: Dat lijkt me zo eng als ze aan de nageboorte blijven staan. Wel slim om zelf spuiten te hebben liggen inderdaad als je weet dat ze er gevoelig voor zijn.

Luna2006: Team vullen :D :D Hopelijk zet ze door

Jessicazz: Echt een gaaf veulen! Mag je trots op zijn.

Setteli: Nog even geduld :D

Yvk: Die van jou is ook bijna aan haar laatste loodjes toe! Nog ff geduld.
Ik denk dat ik mijn merrie volgende week vrijdag wegbreng.

CharmFaith: Spannend zeg! Vooral omdat ze ook al wat melk drupt.

Evalien86: Gelukkig gaat het weer goed met je merrie, mijn merrie had ook last toen het veulen ging draaien.

Toushie: Ja qua toch vroeger bevallen is een risico maar dan is het zo en wordt het hier geboren. Zal ook wel loslopen, ze staat sowieso onder de camera. Nog 8 daagjes geduld.

Nog even terugkomen op het late wegbrengen, qua stress valt het echt reuze mee, mijn merrie maakt er niks van om op een ander te staan, is gewend van veel en lang te reizen dus in dat opzicht zal ze er geen hinder van ondervinden. Denk dat de pony die thuis blijft er meer moeite mee gaat hebben als de merrie zelf :+

Dit was haar uier vanmorgen, net met binnen zetten was hij weer helemaal leeg :+ maar goed, ze mag ook nog best even wachten, als ze in de kraamstal staat mag ze los :D

Afbeelding

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:19

Setteli, ja overleefd gelukkig. Ze konden tot 2x toe niets meer voor haar doen, dus ze had een engeltje bij zich.
Heb nu een kwpn'er drachtig en dat voelt prima. Maar bij een fries zou ik echt weer heel bang zijn dat het mis gaat

Volgende week wordt het 20 graden hoorde ik, dat wordt een babyboom

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 21:40

Moosss: Dat was ik inderdaad! Als je het na wilt vragen, graag! Vind de keuringen altijd wel interessant om te zien van andere rassen, maar helaas geen geld om er zo even naar toe op en neer te reizen. Vorig jaar de keuring van Frodo bijvoorbeeld ook online gekeken (maar toen mocht er nog geen publiek bij ook). Vond het wel heel speciaal om dat toch zo te zien omdat ik Frodo toen al een tijdje persoonlijk verzorgde en dat geeft toch een speciaal gevoel om een verzorgpony zo op de keuring te zien <3 . Had Frodo nog zo gezegd te luisteren en zich te gedragen, maar de voorbrenger had zijn handen vol aan hem :D .

Jessicazz: Wat is ze toch ook onwijs leuk <3 .

moner: Dat vinden ze zeker! Ze genieten echt nog van de rust hier. Vrees dat we hier inderdaad nog even geduld moeten hebben, maar inderdaad. Dat geduld raakt een beetje op :D . Maar het komt wanneer het komt. Mooie weer komt er aan. Dus hopelijk helpt dat al bij de dames :D . Jenny zit morgen op dag 313 en Maria zit vandaag op dag 308. De 313 gaan ze niet halen denk ik.

Wat een knapperds heb je zeg in jouw kudde <3 . De kleine veulentjes kunnen straks onder de Fries doorlopen :D .

Knolselder: Weet je wat ik denk? Dat ze met elkaar zitten te bellen :j . Heb Maria haar telefoon nog even gecheckt en die loopt stiekem met Quinn te bellen :j .
Hier nog helemaal geen slappe banden. Bij beide dames niet -O- .

Setteli: Het mag zeker nog voller! Al kan Maria hier ook prima mee bevallen als ze wilt. Zal niet de eerste keer zijn.
Jouw merrie komt ook steeds dichterbij de 320 dagen! Zo te lezen veel keuringen/hengstenshows dit weekend :D . Is dat iets wat altijd zo is voor het veulen/dekseizoen begint? Dat er zoveel hengstenshows en keuringen zijn? Heb daar nog weinig verstand van.

Yvk: Geduld word zeker nog even op de proef gesteld. Geduld word beloond uiteindelijk toch?

Charmfaith: Milka heeft er ook nog weinig zin in. Wat is dat toch met die merries? Ze willen allemaal niet.

Evalien86: Dat zou je zeker denken! Het weer is perfect voor veulens, maar de merries vinden dat van niet :D .
Wat fijn dat Roos weer normaal eet! Kan goed dat het veulen gedraaid is.Of de kleine was gewoon even actief :D .

Toushie: Ik ga er ook voor hoor! Wil niet tot april wachten -O- . Maar ja, als het zo is, dan zij het zo.

MelissaV: Hier hetzelfde hoor! Probeer echter altijd echt wel kalm te blijven met uitleggen/mensen er op te wijzen. Zeker bij kinderen, omdat die het nog niet snappen en het dan netjes uit te leggen, maar van binnen.... Is mijn gevoel dan heel anders. Juist nu met de gezondheid van mijn pony ben ik er echt bang voor dat hij van iemand iets verkeerds krijgt omdat hij gewoon niet veel extra's mag hebben (en al helemaal geen brokken) en we daardoor terug bij af zijn.
En idd. Was daar wel blij mee dat die het vroeg.
En geduld stellen ze zeker op de proef!
Hoop voor jou dat jouw merrie braaf wacht tot ze op de kraamstal staat :D .

rensju: Wat een heftig verhaal van je Friese merrie! Gelukkig heeft ze het overleefd. Hoe is het met het veulen gegaan toen de tijd? Kon die er de hele tijd bij blijven op de kliniek? Is dat iets wat dan echt bij het ras hoort? Dat de nageboorte er niet helemaal vanzelf af gaat?

Maria lijkt toch naar jullie te luisteren *\o/* . Ik kan er helemaal verkeerd op kijken hoor, maar ik zie toch weer wat verandering vergeleken met gisteren/eergisteren *\o/* Go Maria Go *\o/* . Baby stapjes, maar vooruit. Vullen is vullen :D .
Aan de kudde merk ik ook verandering. De volwassen pony's willen echt helemaal niks. Dus ook die heb ik nu maar vakantie gegeven. Kunnen ze zich in alle rust voorbereiden op de komst van de kleine.
Onze jongste, Arwen, die komt echt als enige knuffels halen en door de rest word ik zowat genegeerd (I didn't do anything wrong. I swear. Geef ze alleen maar heel erg veel liefde). Voor mij een teken dat ze zich echt aan het voorbereiden zijn op de komst van de kleine.
Heel mooi om te zien hoe een stabiele kudde zo op een hoogdrachtige merrie reageerd en iedereen er anders mee om gaat. Maria zie ik ook meer alleen/apart van de kudde af staan. Soms wat onrustig, maar dat zegt nog niks. Hier begint ze vaak een paar weken van te voren al mee.
9 maart

Afbeelding

Vandaag:

Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 22:50

Wat een bijleesposten zeg!

Xyaartje jahoor! Maria doet wat :j Mooi hoe de kudde reageerd :)

Rensju wow 20 graden :wow: Heerlijk! Heftig van je fries! Gelukkig overleefd :knuffel:

Melissa ik heb het alarm en camera altijd aanstaan in deze periode van de dracht. Mocht ze echt heel erg druppen of een super vol uier hebben zet ik vaker de wekker. Op dit moment een paar keer snachts de wekker.
Fijn dat je merrie niet snel last heeft van stress! Ze is al mooi begonnen aan haar uier!

Toushie zou goed kunnen! Is ook goed. Alleen dan moet ik wel weer net 3 dagen werken. Liever nu haha . Ja ik heb wel beetje stress als ik het ga missen. Maar je moet helaas toch echt eens slapen... zo jammer

Evalien bij de 10 dagen draai merk je vooral aan de merrie dat het veulen bijna komt. Rondjes draaien, zweten, ineens meer melk, flemen, naar de buik kijken. Vaak duurt het daarna nog 10 dagen. Ze is goed rond!

Charmfaith spannend! Balen he van die PH! Herkenbaar hoor :+

Yvk bijna 300 *\o/*

Setteli nee nogsteeds niks haha. Jaa ze is een stiekemerd dus vertrouw er niet op dat er toch niks gebeurd.. Normaal gaan we altijd naar de NRPS hengstenshow. Durf het nu ook niet helemaal aan ivm Zilver. En het is helemaal in Ermelo. Benzine is niet bepaald goedkoop tegenwoordig :Y) Die van jou ziet er mooi uit! En lekker genieten van het zonnetje!
Ik heb bij de nrps show elke keer al een dekking gewonnen haha. Heb er 3 gewonnen :=

Jessicazz wat een heerlijke foto's <3

Knolselder lol zo herkenbaar. Met opzet de hele dag niet kijken en dan om half 10 hopen dat ze ineens heel vol zijn. Ja... wel teleurstellend :+ Ja die gekke merries. Eindelijk mooi weer... niks. En regen, storm... worden hier allemaal veulens geboren. Bijzonder :P

Moner ik heb eigenlijk geen idee wat normaal is qua melktesten. Hoe vaak doe je dat op een dag. Doe het nu alleen om half 10. Had het idee dat ik her beter meer met rust kan laten. Maar geen idee hoor. Eerste jaar dat ik test.
Wat glimt de Fries prachtig mooi!! En die lieve kleintjes, zo lekker wollig <3

Zilver heeft nog nooit aan de nageboorte gestaan. Ik heb wel een potje oxitocine in huis.

Luna aan het vullen *\o/*

Olga oh wat leuk! Mag je een foto delen?

Ik heb geen nieuws. Wel iets voller uier, hoge melktest, rustig etend paard. Die kleine komt wel eens joh :+

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 23:25

Kabayo, ja, echt onwijs mooi. Zelfs Frodo is anders in gedrag. Die zie ik toch voorzichtig aan de vader rol op zich nemen. Wat liever en zorgzamer worden ipv druk en hoog in energie. Vind het wel steeds spannender worden hoor, maar dat is ook omdat ik niet degenen ben die waakt, thuis slaap en moet wachten op dat ene telefoontje dat ze is bevallen of dat ik zelf bij de wei aan kom en ontdekt dat de kleine is geboren.
Een ding ben ik zeker van. Ik wist vanaf de dekking vorig jaar dat ze direct drachtig was. Sommigen zeiden toen maanden later nog dat ze niet dragend was (terwijl ze al wel over duidelijk een buikje aan het creeëren was), maar ik was er zeker van. Toen toch getwijfeld. Soms nog die twijfel terwijl ze echt over duidelijk dragend is (spanning/onzekerheid soms nog), maar ik weet ook dat ik nu gewoon in mijzelf kan en mag geloven. Hoe moeilijk dat soms ook is.
Wat dat betreft leert Maria mij wel echt door de jaren heen hoe ik in mijzelf moet geloven, vertrouwen hebben in wat ik kan en wie ik ben en op mijn gevoel/intuÏtie moet blijven vertrouwen dat dat altijd wel goed zit <3 . Deze merrie heeft echt een speciaal plekje in mijn hart <3 .

Zilver en Maria willen gewoon samen bevallen :D . Zilver stelt je geduld wel op de proef zo!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 23:28

Ik hou het niet meer zo bij allemaal.
Maar sommige lijken toch echt wel snel te moeten gaan?

Elke ochtend open ik gelijk het topic haha :o
Wij kruipen ook langzaam richting de 320.

Nu 310 dagen.
Haar uier stelt nog niks voor enige wat veranderd zijn haar banden. Lekkere pudding billen.

Afbeelding

For_Que

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 01:49

Yvk schreef:
Knolselder je bed al neergezet op stal?
Ze houden je wel voor de gek zo.

Melissa die van jou gaat ook opschieten! Weet je wanneer je haar gaat brengen?

Luna zou het dan nu gaan beginnen...

Mooss spannend, hopelijk laat hij zich goed zien.

Natasja haha ze kijkt er bij of het allemaal nog wel prima is zo.

For_Que ze ligt er lekker bij! :+

Charisma ze ziet er goed uit. Lekker zo op de wei.

Yaartje het is een verschilletje. Je geduld wordt nog wel even op de proef gesteld denk ik.

Rensju hier zeggen ze dat in de laatste maand vitamine e voldoende is. Nu geef ik het heel de dracht al wel bij.

Jessicazz heerlijk zeg! Ik snap wel dat ze zich niet liet vangen :+

Ik wist niet dat dat bij Friezen de reden was dat ze vaak langer aan de nageboorte staan. Klinkt op zich wel "logisch".

Havanna is vandaag 295 dagen. Bijna 300 dagen! Het zou nu bijna snel gaan :+

Ook bijna de laatste spannende lootjes voor Havanna!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 09:15

Merries veilig!
_Natasja_ - Babs - 344
Knolselder - Quinn - 344
Knolselder - Mona - 343
Luna2006 - Sun - 342
Goldenarrow - Prganza - 342
Tinniie - Jade - 334
Goldenarrow - Intissima - 332
Jennyk - Goldy - 324
Moosss - Mae - 324
Mer1980 -  Solo - 323
Tinkels- Zoé - 321
XYaartje - Jenny - 313
Knolselder - Desi - 310
XYaartje -Maria - 309
RanjaRietje - Chloë - 307

Tinniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 09:16

Hier is jade stilaan aan het zakken op de melktest richting 6,5.
Meestal heeft ze wel harsjes en bevalt ze overdag. Dus ik ben benieuwd hoe haar uier vanavond gaat zijn.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 10:51

bij goldy groeit het uier mooi. Mijn ex zou een geboortemelder maken, maar die is doorgebrand. Heeft er iemand hier een alarm te huur voor de komende weken?

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 10:56

Ik ben ook benieuwd naar jade haar uier vanavond tinnie. Duurt echt lang voor we weer een veulen hebben het valt hier gewoon bijna stil _O-

Zeggen jullie het maar ik durf geen uitspraken meer te doen over milka.
Afgelopen nacht was ze eigenlijk voor het eerst in 2 weken juist onwijs rustig snachts...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 10:59

Ik zal later even wat foto's van onze paarden uploaden!

Gistermiddag was dit het uier van Galienke. Banden zijn ontzettend slap dus er zal eerdaags wel wat gaan gebeuren, zij heeft altijd weinig tekenen verder.

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 12:13

Moosss schreef:
Neonlight: doe je nog fokken met die merrie of dat niet?

Jazeker, ik heb maar 1 paard en dat is die merrie, ze is eind juni uitgeteld. Tot nu toe alleen maar effen hengsten buiten het stamboek gebruikt, en helaas tot nu toe ook de pech gehad van 4 effen hengstveulens. -O- Zelfs is ze snowflake sjabrakbont, in theorie toch 50% kans op een kleurtje.
Maar het is dus een D-pony, in die maat is er weinig aanbod, en ik wil vast in de maat blijven, dus niet een hengst die wel die maat heeft maar is gefokt uit veel verschillende maten. De hengst die dus nu voorgesteld wordt valt daarom af. Zenzi Boy ook, is van Zodiak Boy for Future die dus weer van de hengst Zodiak is.
Trenco van de Schutlakenweg is een nakomeling van Fergie wat weer een jonge First Stayerhof's Ramzi H is, dat is de vader van mijn merrie.
Vaderhoeve's Be Dazzled is haar halfbroer uit dezelfde moeder. :+

Ze is nu drachtig van FS Next Diamond.
Sowieso heeft kwaliteit de voorkeur, dus er moet nogal wat gebeuren wil ik in het NAS bestand in die maat iets interessants zien.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 14:20

Jennyk vervelend dat het alarm stuk is. Ik moet hem zelf gebruiken!

Neonlight wat een pech... 4 effen veulens en ook nog hengsten..

Bamorka ziet er vol uit!

Tinniie spannend zeg!! Misschien morgen?

Charmfaith had eigenlijk vannacht ook wel een veulen verwachten bij jou! Heel vol uier hoor! Ik denk vandaag/morgen wel hoor

Net even bij haar gekeken. Foto van vanochtend. Viel mij op dat de zucht ineens weg is.
Afbeelding
Na die foto net maar weer checken. En natuurlijk moesten ze hun middag hooi hebben
Afbeelding
Afbeelding
Zien jullie dat ook? Hele andere vorm van haar buik. En geen zucht meer. Gelukkig maar, ziet er zo oncomfortabel uit.
Haar uier nu , links. Uier gisteravond, rechts.
Melktest was nog een 7 overigens.
Afbeelding
En haar kling. Stond nu helemaal open en er zat opgedroogd bloed aan..
Spoiler:
Afbeelding

Vanavond half 10 maar weer uier spieken en melktesten. Anders blijf ik er onder kijken :')

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 15:06

Spannend :D

Hier pas dag 267, 242 en 232 :roll:

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 15:51

Er word hier intussen vergaderd tussen Jenny en Maria wie er als eerste gaat bevallen. Ze zijn er nog niet over uit. Jenny wilt dat Maria eerst bevalt zodat ze alles af kan kijken en Maria vind dat Jenny best opzich zelf kan vertrouwen dat ze het goed doet en Maria daarna zal gaan bevallen. Vrees dat deze discussie de komende dagen nog wel aan gaat houden. Als ze nu eens een beslissing konden maken haha.

Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:09

Lol bij elkaar zetten misschien gaan ze elkaar dan helpen ipv discussieren. :')

Moosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:45

Uhmmm jaaa even via mijn telefoon een berichtje. Zal vanavond nog even achter de computer kruipen om een bijleespost te maken:)

Na de wekker vannacht om 02:30 afging om raff te halen, naar hallum (Peru’s Stables) te rijden om nog wat hengsten “op te halen”. (Andere trailers natuurlijk) En hierna hop naar Lunteren om daar om 08:00 ons te melden:)

Enorm drukke dag gehad. Had gehoopt wat meer foto’s te maken maarrr Uhmm ja dit is het een beetje hahah.

Eerst Gerben wat geholpen waar dat kon(voor de pauze) en na de pauze was onze Raff aan de beurt.
Hij was voor zijn doen erg druk en vervelend… maaarrrr toch een 1e premie gekregen en met zijn punten een mooie 2e plek gehaald van de 5!
Jury was nog steeds blij dat ze hem vorig jaar goed hadden gekeurd om hem dit jaar ook weer goed te keuren:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 17:14

Gefeliciteerd moosss! Knappe hengst ook!

Charmfaith: voller kan ze nu toch echt niet meer he!

Kabayo; dat ze maar door doet!

Sun doet nu wel fijn door. Afbeelding

En kleine kenai nog een keer <3 kleine stalker is het
Afbeelding

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 19:06

mirjamalvaro: Nou he. Ze discussiëren elke dag nu volgens mij. Dat ze er maar eens uitkomen. Anders moet ik het echt eens gaan voorleggen aan de eigenaar van Maria en de eigenaar van Jenny en Zoë om die twee dames bij elkaar te zetten want zo helpen ze elkaar totaal niet _O- :') .

Hoop een deze dagen een bijleespost maken, maar er lijkt toch weer iets verschil in Maria haar uier te zitten *\o/* . Baby stapjes, maar we zitten in de vullende fase! Al mag de uier echt nog veel voller dan dit.

De gezonde spanning begint nu toch wel omhoog te komen en zal blij zijn als de kleine straks veilig, gezond en wel in de wei staat. Al geniet ik ook van de voorpret :D . Zo benieuwd naar de kleine!

Jenny en Maria zijn het er nog steeds niet over eens trouwens wie er als eerste gaat bevallen :') _O-

Gisteren

Afbeelding

Vandaag

Afbeelding

Ook nog bonding time met Maria gehad. Even gekroeld en geknuffeld <3 . De arme merrie krijgt het echt een beetje zwaar nu en heeft het volgens mij wel gehad, maar ja. Daar zit maar een ding op en in bevallen heeft ze nog geen zin :D . Baby vind het nog heerlijk warm daar binnen, terwijl het nu echt prima veulenweer is hoor :j .

Afbeelding

Afbeelding

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 19:22

Afbeelding
Hier het net geboren veulen van mijn schoonouders (inmiddels al 1.5dag oud nu) , kijk merrie's zo moet dat hoop dat jullie nu volgen