Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geniet van je weekje vrij!!

Dankje! 

En door jou heb ik er zelfs 1

Mooi ook met zo’n blauw oogje! Wij verwachten volgende week een nestje pups (hoop dat veulen en pups rekening houden met elkaar en niet tegelijk iets plannen...
) heb er helemaal zin in als ik die puppy foto’s zie! En wat heeft Zilver al een mooi buikje! Kan me voorstellen dat je enerzijds tegen de bevalling opziet na wat je hebt meegemaakt, hoop zo op een gezond veulen en een mega trotse Zilver voor je! Zilver heeft wel een punt, ik word ook niet vrolijk van dit weer...
dus sorry voor de gekke houding, de blikken enzo. Ze wil gewoon echt niet fantsoenlij op de foto. Maar de buik staat er op. Bijbehorend aan de uiers alleen dan 1 dag verder. 289

Wel vervelend dat Pris van die naweeën had. Wat een mooi stevig gebouwd hengstveulen! En een mooi hoofdje heeft hij!
Blijft ze bij jou? Leuke bles heeft ze! Oriana vind ik een mooie naam. Wat een lieve foto van jullie samen
Gefeliciteerd met je prachtige merrie veulen. Ik hou van valk bont
Mooi meisje is het. Hou je haar? Leuke naam heb je haar gegeven!
Die uier.. Heb ik niet eerder zo gezien..
Wel lastig als je geen datum hebt. Wordt echt een verrassingsveulen
En je merrie kan zeker draven!
Ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk gaat. Flink buikje heeft ze al
Zwangerschapsgym 

En Koetje is nog steeds knap
!
Zou mooi zijn als je een merrieveulen daaruit zou weten te krijgen
Ben benieuwd wanneer ze gaat.
ik heb altijd wel de regel voor mezelf dat ik 1 of max 2lettergrepen wil 
(we hebben ook nog een zwarte shet
)
als jullie nu niks vinden met de o weet ik het niet meer
nou de buik staat er in ieder geval goed op. Ze ziet er ook al heel buikig uit.

Ik geef het veulen liever een naam als ik het voor me zie
Maar wat een naam inspiratie zie ik hier voorbij komen 
Het is ook wel goed voor de merrie als ze af en toe plat slaapt 
Zou wel handig zijn als ze hetzelfde schema als haar moeder gebruikt.
En een prachtige hengst heb je uitgekozen! Ik ben echt super benieuwd wat daar uit komt 
Maar ze zijn dan ook super leuk
Al heb ik dan de NWR 
Die heeft al een flinke buik 
Gewoon goed in de gaten houden
Had je het boek van Paul de Vries ook al in huis?
En nog gefeliciteerd ook met de behaalde resultaten met Formidable!
En een prachtige naam!

Myrthe heeft nu ook aanhang, maar die is de laagste in rang, dus vliegt weg als iemand maar in de buurt komt 
Hoe lang ben je al aan het waken? Vervelend dat ze je de hele tijd zit te foppen!
Ben benieuws hoe die uitgroeit!
Er zit wat aan te komen
En pups, wat leuk!
Jij gaat een drukke tijd tegemoet 
Nu wordt het echt spannend 
sjanien schreef:Ik ga hier ook even volgen.
We hebben een irisch cob merrie gekocht in januari. Vorige week laten enten bij de da en meteen even oplaten voelen. We dachten en hoopten dat er niks in zat. Maar de da zei je hebt een goede koop gedaan. Hij verwacht dat het veulen in maart-april-mei geboren wordt. Nu maar afwachten en goed in de gaten houden. En daarna maar zien wat we met het veulen gaan doen. Eerst maar eens zien dat er straks een gezond veulen naast staat.