Br verschrikkelijk
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chantalll schreef:Ik vind ook dat met Rhino de regels verscherpt zouden moeten worden. Is het niet voor jezelf dan iig voor de omliggende bedrijven. Vind die ziekte ook echt doodeng bah ... zeer zeer sneu voor die mensen ook omdat het de 2de keer al is. Hebben ze al enig idee hoe en waar het vandaan is gekomen omdat ze het nu weer hebben ?
Wij hebben hier over de drie stallen verdeeld de LGK kip en je wil niet weten waar je je allemaal aan moet houden met die vogelgriep ...
FlokiFjola schreef:Mag ik me hier ook melden??
Ik lees al een tijdje mee maar nu kan ik ook gezellig mee praten,
Onze merrie is woensdag namelijk opgevoeld, en SURPRISE! er zit toch een veulen in!!! dus we zijn helemaal blij![]()
dit is de dame in kwestie:
[ Afbeelding ]
Fjóla, een Ijslandse dame uit 2005. Het wordt haar 3e veulen, maar de eerste bij ons! Ze is gedekt door de hengst van Daisyjazz, Sprettur
![]()
binnenkort zal ik nog is even buikjesfotoos maken, ze wordt namelijk al best rond![]()
1e week juni verwachten we t veulentje!
Zelf studeer ik diergeneeskunde, dus qua theorie kom ik een heel end. De praktijk heb ik echter nog nooit meegemaakt dus daar ben ik super benieuwd naar!
hinte schreef:fokfanaat en Vulina , Dit ga ik op mijn te vragen lijstje zetten voor de da.
Het zal toch niet zo zijn dat er bij het veulen ook eerst een mest onderzoek gedaan wordt.
Want sinds vorig jaar zijn we dat hier verplicht , je krijgt anders gewoon geen wormenkuur meer mee.
De dames zijn nu 'schoon' en zijn in november ontwormd met Equimax ( Gipsy) en de andere 2 met Equest.
Dyonne schreef:FlokiFjola welkom! En leuke hengst erop!
Lovelyn al wel flink buikje.
Hoe lang rijd jij meestal?
Hier haal ik wormkuren wel bij dierenarts. Al schelen de prijzen wel veel. Voor die twee pony’s niet zo erg. Alleen jammer dat je steeds minder 500-600 kg spuiten ziet. Dat zou toch wat schelen