Ja zat inderdaad eerst wat te zien met ruimte, maar nu de jeugd maar 2 of 3 uur per dag de weide op gaat, luna niet mag en marley niet alleen op wei wilt staan heb ik gras teveel. 2 fokmerries kunnen wel op weide staan. Tis een speld in de hooiberg een zwart bonte AMHA hengst, maar ga rond mailen en hopen dat ik iets vind.
Paint_Lover
Geplaatst: 26-04-16 22:13
Gefeliciteerd Cemlys! Erg gave bles!
Wormkuren, hebben ze standaard op stal al liggen en ik heb ook mijn Amerikaanse wormkuren nog liggen (oops, helemaal vergeten dat ik die niet in mocht voeren )
linda2008
Geplaatst: 26-04-16 22:14
Maaike (ik heb begrepen dat je zo heet) ik vind het dapper hoe je hier nog mee praat en andere kunt feliciteren
Sara, maar waarom staan je jonkies dan maar 2 uurtjes per dag op gras?
Laatst bijgewerkt door linda2008 op 26-04-16 22:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Als ze er langer op staan krijgen ze last van diarree met het verse gras. uit gedachten gegaan dat we geen vreetkanon meer hebben zoals Dilys die al het verse gras op 2 dagen kaal had. Dus ze lopen nu al 3 weken paar uurtje per dag op de weide en je ziet het niet eens. Is gewoon onvoorstelbaar
Ja inderdaad moet ook nog eens gekeurd zijn, laten we hopen dat als ik hem al vind, hij dan op zijn minst gekeurd is en ik nog een dekbon of DNA kan doen...
Dankje, ik houd wel van Veel wit en ben aardig verwend. Geen idee of hij schimmel wordt. Hoop van niet maar kan wel natuurlijk. Vader is gewoon kleur en moeder half kleur.
Lekker brutaal ding rent al rondjes om zn moeder, bokt in de rondte en beukt al lekker tegen je aan.
Nageboorte lijkt ook goed en hij drinkt al. Enkel meconium In de gaten houden nog. Merrie heeft wel nog flink buikpijn en hij beukt niet bepaald zachtaardig vol in die uier.
Ik ga ook met mee wat de rest al aangeeft, heel veel respect voor je Maaike. Want ik kan me heel goed voorstellen dat het best moeilijk/pijnlijk is om hierop te reageren. Nogmaals een dikke knuffel voor jouw.
Had er helemaal overheen gelezen maar ook jij gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Luna!
Ik vandaag EINDELIJK de DNA kits voor Jill en Gentle binnen gekregen... dus dat word morgen weer een boze Gentle krijgen want deze keer moet ik 50 staartharen van m hebben
Hetzelfde aantal moet ik van Jill hebben maar ja, dat zijn haren uit dr manen en die is niet zo snel gepikeerd