Volgens datum 9 maart, maar naar mijn idee gaat ze haar tijd niet volmaken.
Al_Zawraa
Geplaatst: 20-02-15 16:57
Geweldig dat roze dekje, nu is het echt zo meisje meisje
Dadabo, ben benieuwd hoe lang het nog duurt dan.
Ik heb net toch nog even de DA gebeld en die is nog even komen kijken, vanwege het moeilijke opstaan. Hij vond hem ook ontzettend fit ogen, goed drinken en er gezond uitzien/aanvoelen. Hij had het idee dat het moeilijke opstaan toch met buikpijn te maken had, al vond hij ook niet echt duidelijk te vinden dat hij echt buikpijn had, maar mijn beschrijving vond hij wel klinken als buikpijn. Omdat ik hem vandaag ook nog niet echt heb zien mesten, heeft hij hem voor de zekerheid toch nog een klysma gegeven met een speciale oplossing. Maar zolang hij zo fit blijft moeten we gewoon afwachten.
Ik ga morgen naar de hengstenkeuring van het Groninger Paard in Dronten. Er worden 4 nieuwe hengsten aangeboden en ik ben zeer benieuwd naar ze! ook de vader van het veulen dat we verwachten zal aanwezig zijn.
Ik zou ook naar de hengstenkeuring van NF gaan, maar bij nader inzien kan ik beter een weekendje aan mn thesis spenderen. helaas. Ik heb nog een halve new forester thuis (eentje uit de brp hengst voltaire, moeders was een balzflug, wat dan weer duits bloed is)