Nicole en Joyce, wat fijn dat ze haar pleegveulentje accepteerd!
Charaz, gefeliciteerd met je hengstveulentje.
Christie, wat een drama! Sterkte.
Mabon, wat een geweldige foto's van Dora! Ik hoop dat ze over de longschade heen groeit. Lastig he als ze er pas over een paar maanden iets van kunnen zeggen, afwachten en niets kunnen doen is niets voor mij.
Pretty gefeliciteerd met de kleine man!
Hier hebben we momenteel nogal veel veulenpech, jullie weten vast nog wel dat Rahnanah laatst zo hard gevallen was? Nou de laatste 2 weken liep ze dus weer helemaal goed, kom ik gister, weer hartstikke kreupel! Waarschijnlijk is ze wel weer onderuit gegaan, of heeft ze iets anders geks gedaan. Dus nu maar weer afwachten tot het weer over gaat. Ik heb Aziza vandaag hengstig gespoten, dus die moet als alles goed gaat maandag gescand worden, als Rahnanah dan nog niet goed loopt laat ik de DA er ook nog maar ff naar kijken. Al kan hij er waarschijnlijk net zo weinig aan doen als wij.
En de DA is vanochtend bij Shoukran geweest, hij had lichte verhoging, heeft nu antibiotica gehad, en moet nu dagelijks getemperatuurd en in de gaten gehouden worden. Ook de hartruis is jammer genoeg nog steeds aanwezig, dit moet binnen een paar maanden toch echt minder of weg zijn, indien het hetzelfde of erger is, is de prognose niet goed, zegmaar gewoon heel slecht
De benauwdheid (het snurken) wil de DA verder gewoon afwachten, aangezien hij nog fit en energiek is. Ze zouden evt bloed kunnen afnemen en foto's kunnen maken, maar of daar iets uit zou komen is onzeker. Zijn longen klonken verder goed, dus waar het dan precies vandaan komt?
Ik vind het echt vreselijk vervelend dat hij dus niet hier staat, en dat ik dus (buiten wat ik te horen krijg) niet weet hoe het precies met hem gaat. Gelukkig gaan we zaterdag weer bij hem langs, dan kunnen we met eigen ogen zien hoe het gaat.
Heeft iemand hier misschien ervaring met hartruis bij veulens?
Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 27-05-10 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt