Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We gaan voor jullie duimen hoor!

Wordt vast een mooi veulentje 

Zo zie ik dus nu al verandering terwijl iemand anders dat nog niet ziet..                                                         
. Dan zou ik idd ook geen DA laten komen om te scannen! 

) en ik heb Eliene vorig jaar vanaf een maand of 4 gemeten rondom de singelplaats en de plek waar de buik zeg maar het grootst gaat worden en dan steeds die omvang genoteerd. Zo noteer ik nu ook de hoogte van Angeliene, ze was gisteren alweer ruim 1.16 m! (6,5 week oud) En ik heb een map van Angeliene aangelegd met daarin nog apart wat foto's van pa en ma, een folder van de hengstenhouder waar Koss staat, ik heb gegevens van Koss en nog wat opa's en oma's van Annie van de verrichtingsonderzoeken bij het KWPN, dat soort dingen. Oja, daar zitten ook de foto's bij van de scans op 3 en 6 weken! Al m'n andere foto's zitten in van die flipover-albums met onder de foto's op het karton data geschreven van wanneer de foto's (ongeveer) zijn. Zo heb ik alle paardenfoto's bij elkaar, foto's van andere onderwerpen zitten apart. Dat werkt wel lekker.                                                         

Wat denk jij, is haar gedrag een goede of slechte indicatie? Ik hang je nergens aan op hoor, ik heb zelf goede hoop maar houd in m'n achterhoofd dat het gewoon ook allemaal toeval kan zijn en er niks inzit... *duimt ijverig verder*