Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
libke schreef:Myrdal schreef:Super dat alles zo goed gaat met Fighter, ik lees dit topic iedere dag om te weten hoe het met Fighter gaat! Gaat het met je enterhengstje ook weer wat beter?
Jammer dat de beugeltjesman pas woensdag kan komen... De dag dat Fighter thuiskomt wordt natuurlijk wel een feestdag!
Met robin hood gaat het goed alleen het ziet er niet uit hoor
EngelAngela schreef:De wond van Robin ziet er wel uit alsof hij mooi gaat genezen. Niet te min had je dit wel bespaard mogen blijven.. Je hebt jouw portie pech idd wel voort gehad!! Wel gaaf dat fighter zo vooruit gaat!! En idd hoe is het met zijn achterhand? Wordt die ook al sterker en gaat ie al op zijn hoeven lopen?
libke schreef:ik had trouwens gisteren weer de schrik van mijn leven .Ik had het jaarlinghengstje van ons in een weide staan met 3 leeftijdsgenootjes van familie ,maar hij had een grasvoetje ontwikkeld dus ik had hem vrijdag naar huis gehaald zodat de smeden er een snaffelijzertje konden opzetten .Omdat ik naar Duitsland op concours moest ,had ik hun alles uitgelegd -doe ik anders nooit- wordt ik ginder gebeld ,hij had aan het halster gaan trekken en was met zijn hoofd tegen een steunbalk gevlogen en bloedde als een rund ,ik stond daar op concours in paniek ,kon alleen de kliniek bellen bij mij langs te gaan en familie op bellen om te gaan kijken .Nou ik schrok me wel rot hoor toen ik terug kwam ,jezus zeg .Sprak van morgen dan met de veearts die was geweest ,het veulen was gewoon gescalpd tot op het bot van het voorhoofd,de voorhuid lag tussen zijn oren .Maar hij zal er niets aan overhouden en ik moet zeggen dat ze het super hebben genaaid ,maar wat ziet dat er eng uit zeg .
Ik hoop dat ik het nu wel gehad heb hoor !!
libke schreef:Myrdal schreef:Super dat alles zo goed gaat met Fighter, ik lees dit topic iedere dag om te weten hoe het met Fighter gaat! Gaat het met je enterhengstje ook weer wat beter?
Jammer dat de beugeltjesman pas woensdag kan komen... De dag dat Fighter thuiskomt wordt natuurlijk wel een feestdag!
Met robin hood gaat het goed alleen het ziet er niet uit hoor