Citaat:Ja ik weet het ik ga offtopic, maar kan mijn draai niet echt vinden in dat andere topic....
Dat heb ik ook. Heb het gevoel dat ik een beetje genegeerd wordt door sommige. Dus....dan maar niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ja ik weet het ik ga offtopic, maar kan mijn draai niet echt vinden in dat andere topic....
djuno schreef:Citaat:Ja ik weet het ik ga offtopic, maar kan mijn draai niet echt vinden in dat andere topic....
Dat heb ik ook. Heb het gevoel dat ik een beetje genegeerd wordt door sommige. Dus....dan maar niet
Faniek schreef:Doeg Annetje
@ Djuno ik heb het gevoel dat ik daar niet welkom ben....
TheSam schreef:Go Djuno, Go Djuno
*zoekende naar een smiley die met 2 gebalde vuisten voor zich uit rondjes draait, dezelfde richting op*
FennekeR schreef:Faniek schreef:Doeg Annetje
@ Djuno ik heb het gevoel dat ik daar niet welkom ben....
Dat is niet waar Faniek, heb je nu ineens een teer kinderzieltje?
FennekeR schreef:Als je hier off-topic blijft posten loop je de kans dat het topic door een mod gesloten wordt en dan......?
Dat zou jammer zijn.
FennekeR schreef:Anderen (Sjoert, Annetje) hebben daar schijnbaar geen last van.
En.... alle begin is moeilijk.
Faniek schreef:Weten jullie wat Misty mij aangedaan heeft
TheSam schreef:FennekeR schreef:Anderen (Sjoert, Annetje) hebben daar schijnbaar geen last van.
En.... alle begin is moeilijk.
Ik moet bekennen.. ik had het 'bokken' al lang opgegeven wegens commentaar van anderen, totdat ik dit topic vond... en hier voel ik me thuis!
Zonder dit topic voor mij geen bokt!
TheSam schreef:Faniek schreef:Weten jullie wat Misty mij aangedaan heeft
Weer een mega hoop neergelegd??
TheSam schreef:Wat je zegt Djuno (en Aniek)... ik kan mijn ei daar ook niet kwijt!
Ik blijf ook liever op dit topic... cammen![]()
Dan maar af en toe een post met slap gezwever en een drachtige merrie zin erachter aan
djuno schreef:TheSam schreef:Wat je zegt Djuno (en Aniek)... ik kan mijn ei daar ook niet kwijt!
Ik blijf ook liever op dit topic... cammen![]()
Dan maar af en toe een post met slap gezwever en een drachtige merrie zin erachter aan
ja maar het risico dat dit gesloten wordt wil ik zeker niet.....misschien moeten we het nog maar eens proberen en door een aantal heen prikken