Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loolapelooza schreef:@Tinne, dat dekje zit in de weg van haar buik.![]()
@Quirina, amai die haar buikske is ook hard gegroeit! En wat glimt ze als een glimworm.
Loolapelooza schreef:WIIIIIIIIII!!!!!! EIN_DE_LIJK heb ik mijn lieve kleine veullie weullie zien én voelen boksen in de buik.![]()
![]()
![]()
Vanta was aan het eten en ik stond zoals gewoonlijk weer naar der buik te gapen. Ik dacht wat te zien maar ging er maar van uit dat het overmatige darmactiviteit was, totdat de buik wel héél hard bewoog en heus trilde en er iets tegen m'n hand stompte toen ik ging voelen.
Het leeft, LEEFT!
Baby trapte trouwens veel lager dan waar de rode stip van Macy zit, daarom dat ik eerst aan darmactiviteit dacht. (want je ziet daar sowieso wel een hoop beweging)
Maar ik ben er 100% zeker van dat het veullie weullie was.
[image]
Ik ben zo blijijijijijijijijijijijijij!!!!! Lalalalalaaaaaaa.
jeddah schreef:Jippie!!!!!!!!!! Wat een heerlijk gevoel he?! Ik ben heel blij voor je!! Super Avatar trouwens!!
@Tinne, die buik wordt ook mooi "rond"!
@Quirinake, wil je voortaan wel even waarschuwen dat ik mijn zonnebril op moet doen! Wat een glans! En echt al een baby buik!
PhiaBink schreef:Konigin Famosa vind zich zelf heel snielig. Ze legt haar hoofd op mijn schouder en zoekt steun. Het hoofd is nogal zwaar na 5 min. en dat snapt ze nu net niet
. Ze is dan zwaar teleurgesteld als ik weg ga
.
Ik stap haar aan de hand elke dag een min. of 20/30 en dan s'middags een uurtje of hoelang madam het wil de kleine paddock in. Haar buik groeit en groeit. Volgens mij zit er een 6 ling in.
Tinne schreef:Haha, dat vond ik ook al MacIk kan niet wachten tot de buik van AnkyVankie pas echt rond wordt
!
Ik heb trouwens het vermoeden dat zij best wel eens flink uit kan gaan dijen, aangezien ze ook wel breed gebouwd is en nja.. ik denk dat er een huge toeter aan komt.