Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
paardje2013 schreef:Zo wat gaan jullie snel haha voor iedereen die al een merrie drachtig heeft gefeliciteerd en voor wie op het wachtbankje zit ik ga heel hard duimen![]()
Hier hebben we sita hengstig gespoten. We gaan donderdag weer scannen heeft iemand een idee hoe snel dat gaat voor dat ze geinsimineerd kunnen worden ? Ik moet namelijk 2 dagen van te voren bestellen.
op 16 dagen. Ik vroeg nog is ze al hengstig? Niet echt antwoord op gehad. Maar ze moest vandaag gedekt. Overlegd met dekstation en haar gelijk gebracht. Is ze vannochtend vroeg gecontroleerd daar door de dierenarts. Wat denk je alleen maar kleine eitjes en geen hengstigheid. Tja zo krijg je ze nooit drachtig. Ze wordt daar nu goed in de gaten gehouden.Kabayo schreef:paardje2013 schreef:Zo wat gaan jullie snel haha voor iedereen die al een merrie drachtig heeft gefeliciteerd en voor wie op het wachtbankje zit ik ga heel hard duimen![]()
Hier hebben we sita hengstig gespoten. We gaan donderdag weer scannen heeft iemand een idee hoe snel dat gaat voor dat ze geinsimineerd kunnen worden ? Ik moet namelijk 2 dagen van te voren bestellen.
Waarom moet je 2 dagen van te voren bestellen?
met beide ook onze gewone jobs soms moeilijk, maar we doen ons best
alles gaat zijn natuurlijke gangetje