Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Eva schreef:Knap dier cynthia, ze begint wel steeds meer op het plaatje te lijken die je graag wou
sultan15 schreef:Cynthia haha je het was echt serieus zielig!Die arme Fair liep maar wanhopig met haar staart omhoog over het erf te lopen. Ik denk dat ze zich dit weekend wel vermaakt heeft naast dat hengstje!
De rede dat Wish eigenlijk een ronde eerder zou gaan was omdat ze vorige keer zo moeilijk drachtig werd. Maar uiteindelijk zijn ze nu dus dezelfde ronde gegaan omdat het eigenlijk voor mij beter uitkwam als Fairy ook deze ronde mee zou gaan. Bij wish hebben we gewoon minder kans dat het gaat lukken, maar in principe elke ronde evenveel kans! dus we proberen het gewoon![]()
Wat een mooie foto van Fiore! Ik vind haar zo’n heerlijk stout koppie hebben!
Heeft iemand van jullie wel eens meegemaakt dat een merrie 3x geinsemineerd moest worden in 1 cyclus? Wish is dinsdag, donderdag en zatedag geinsemineerdZij heeft echt een beetje een gekke cyclus... Ze is 4 april hengstig gespoten en p[ 16 april dus nog steeds geen eisprong gehad... Ga zo bellen hoe ze er nu voor staan! hopelijk is bij beide het ei weg en kunnen we ze vanavond ophalen!
Carmuh schreef:Thanks allemaal!!
Cynthia....ik ken jou fiore nog als veulentje van de topics, wat bijzonder dat je haar nu laat dekken!
Memere schreef:Cynthia82 Zou ze dan hengstig staan denk je? Mijn merrie word de 30e gebracht, zouden ze gelijk lopen.