Larissajulia schreef:Wordt Lola eigenlijk ook nog een schimmel? Ik vind haar zo gaaf!
Dat denk ik wel! Haar paps was toen hij 1 was ook nog helemaal zwart en op 15 jarige leeftijd, toen hij papa werd van Lola, helemaal wit. Ze heeft nu ook echt heel veel witte haren door haar vacht en achter haar oren is ze al bijna helemaal wit! Zal heel geleidelijk gaan, maar uiteindelijk wordt ze wel wit denk ik ja.

Zo'n stuk haar mis ik dus!

Voelde echt duidelijk wat verdikking nog niet veel maar het is in ieder geval wat.

Het is nu echt zeldzaam om een blije blik van haar te zien ze is vooral erg chaggie, haar humeur is wel wat beter geworden sinds we haar en Vlekkie apart hebben gezet van de jongens (moest ook wel zit een hengst bij die nu op de leeftijd komt dat ie misschien wel eens wil gaan dekken)

Een dezer dagen komt de stalcamera en in principe heb ik vanaf volgende week woensdag de birth-alert singel voor Wap. Verder zijn de ijzers af en is het dichtzetten van de vulva ongedaan gemaakt. Klaar voor bevallen! Nieuwsgierigheid bouwt flink op zeg maar