Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 mijn poedersuiker dag werd gisteren nog even mooi verlengd met een 3 uur durende spoedoperatie snachts 
. maar valt nog mee vandaag, heb er eigelijk niet teveel last van. 
                                                         Snoevie schreef:bedankt voor de cameratips!
ik wil er dus eentje die:
-draadloos is
-en waar je op kan 'inloggen' vanaf elke PC
Ravina staat op een manege en helaas niet aan huis.
kan ik ook mooi in de gaten houden of er geen brutale kinderen de stal in gaan,hihi

inowa schreef:jeetje ines,zou ik dus echt niet kunnen zo midden in de nacht..
[KS-ITP] goktopic met poll; Richards Lady Pepper x Sandy,s Simba
ik zou zeggen doe maar een gok..
. dus die was best moe. pasch ook lekker buiten gestaan. beide even lekker gepoetst. Yonce nog evne gedaan en aan de longe gezwierd en heeft vandaag voor het eerst even iemand opgezeten.  
  ging super. eerst even hangen, kwam zo'n inimini bokje uit, nog een paar keer bleef ze mooi stil staan. dus tegen verzorgster, hup ga er maar op (maakt ze zich tenminste niet druk als ik niks vooraf zeg). zitten ging prima, geen probleem, eerste stapje, even een minuut spanning, wou ze even een bokje geven, maar had haar vast dus ze kon niet veel. En daarna rondje bak gestapt zonder aarzelen en zonder probleem. Knappe pony is het. 
. waren ze allemaal maar zo makkelijk. 
.                                                         

, ok ze spant de rug eventje, maar een minuut en klaar, klein hupje, maar dan zeg je nee, is goed en hup loopt ze rondje door de bak. haha. geweldig. dat veulen zal net zo zijn 
 nu krijgt ze weer even rust, er wordt niet echt mee gereden tot deze zomer. beetje aan de longe en spieren opbouwen.                                                         
.                                                         

.                                                         

YSR1971 schreef:Ravina heeft een prachtige kleur! Kan het veulen deze kleur ook krijgen?