Mijn merrie is gister gedekt met amazing star.
Nu nog 17 dagen in spanning.
Wel komen ze vandaag al scannen of het ei weg is, (omdat het maandag al zo mooi zacht was.)
Dus mischien voor mij in 2011 een Amazing Star X Jazz

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Noor schreef:Edit: voor degenen die er verstand van hebben...
Als merrie en hengst dezelfde opa hebben, lijkt mij dat geen wenselijke combinatie. Is dat zo? Hoe zit dat met "terugfokken"
gr_roos schreef:Al_zawraa, hoe is het met je "regumate"merrie (weet ff niet meer hoe ze heet)
_Noor schreef:Als ik het goed begrepen heb, dus niet Roos. Dan zou je de bepaalde eigenschappen van Cantus meer verankeren toch?
Trouwens, je gaat je veulen als het een merrie is géén Gabette noemen toch?!Gezien de namen van de merries op paardenfokken
Doe dan Gazette
Edit: typo
Al_Zawraa schreef:Nee, geen enkel idee. Ze heeft haar veulenhengstigheid gehad en is daarna niet hengstig meer geworden. Eerst een tijdje afgewacht, toen een keer hengstig gespoten, toen weer een tijd gewacht, toen toch maar op de Regumate+daarna hengstig spuiten, en nu dus nog niets. Ook is de osteopaat in tussen tijd nog geweest.
DA dacht dat het misschien aan het veulen ligt wat erbij loopt, maar ze heeft nog nooit problemen gehad met de hengstigheid, ook niet met een veulen aan de voet. Baal er wel van want als ze dit jaar niet drachtig wordt, wordt het volgend jaar waarschijnlijk insemineren met diepvries (hengst gaat waarschijnlijk terug naar Qatar), en daar ben ik niet zo voor. Al helemaal niet omdat dat hier niet op stal kan, en ze dan dus ergens naar een stal/kliniek moet waar ze wel diepvries insemineren, en die zijn er niet op Texel..
vanessakusje schreef:Ja essiesilly, zou ik ook doen, gezien ik de voorwaarden heb gelezen! Dan wil je wel dat t goed gaat.
Wat fijn maseike! Wordt weer een mooie beeb.
Ik wou dat ik zulke signale kon opvangen.. ik zag gelijk met dag 16 dat dr benen enorm vies waren dus wist dat ze niet drachtig was. En op 18 inderdaad mooi hengstig. Balen maar ja, hoop dat t nu gelukt is.
Antoontje van Barbara toch? Een ooseven merrie. Spannend voor jou donderdag. Toont ze nog erg hengstig?
sokje87 schreef:Nou ladies, ik kom me hier ook weer melden. Limited Edition is in 1x drachtig van Azteca weer. Wilde eigenlijk Zirocco Blue maar daar waren helaas geen rietjes meer van. Helaas heeft ze het veulen van dit jaar in de 9e maand verworpen, dus we hopen op een gezond veulen voor 2011..