dunla begint nu echt snel uier te krijgen ze zit vandaag op 325 dagen en een mega buik nu gaat elke dag steeds sneller ik zal morgen foto maken en jullie het verschil laten zien van 320 en morgen ze wil ook steeds sneller in haar box want loopt overdag nog lekker buiten voor huis (alleen) want ze wil niet emer met andere paarden staan gelukkig want vindt dit prettiger dat ze alleen staat
Nou, bij Tes ook eindelijk weer vooruitgang! Tes staat overdag de hele dag in het land en 's nachts op stal. 's Ochtends voordat ik haar de wei in doe doen we een check en nu weer, de uier is nu dikker dan vanmorgen toen ik haar uit de stal haalde! En ze heeft hars.
hello, ik kom even binnenvallen Vandaag staan we op 340dagen dracht! Melk komt er al uit als ze loopt, volgens mij zijn de banden al wat slapper enzo, ik gok voor morgenavond
iemand vertelde toch dat het dinsdag nacht volle maan zou zijn? Dat is dus vandaag. Als ik de berichten goed lees konden we vanacht wel eens een aantal nieuwe veulens verwachten!!