Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dana01 schreef:en het gaat nog wel zooo simpel marlijn
Dana01 schreef:whaha ik moet me juist inhouden de cam nu nog niet aan te zetten
Dana01 schreef:hier heb ik toen chey ging bevallen iemand naast de stekker gezet, als het niet goed zou gaan, kon zo de stekker eruit
_Marlijn schreef:Dana01 schreef:hier heb ik toen chey ging bevallen iemand naast de stekker gezet, als het niet goed zou gaan, kon zo de stekker eruit
Dat is ook een oplossing natuurlijk!Hahaha.
Ik zal het er hier thuis weer eens over hebben. Mijn vader heeft niet veel met de paarden, maar ik denk niet dat hij het zo'n leuk idee is als mensen mee kunnen kijken in 'zijn' stallen.
Iorrr schreef:Ja heb ik over lopen twijfelen... Maar we hebben 3 wakers in huis, dus dat zou betekenen dat we er maar 1x per nacht uit hoeven ieder... dit lijkt me op zich ook wel goed te doen
jennyk schreef:nou dat vind ik nou ook het grote nadeel van een cam. dat iedereen dan altijd mee zou kunnen kijken. Daarom gaat ie ook pas online als dat nodig is en nu nog niet. Nog 2 maandjes, dan is het zover!
Citaat:Zoooo, wat een pagina’s bijgelezen, denk dat dit mijn langste DBT bericht ooit is geworden
Amandake schreef:@dana : hoe werkt dat dan bij marestare ,ik heb wel een cam in de stal hangen en slaap dan op de zetel om te waken voor de tv