jennyk schreef:Uier is ook weer gegroeid, maar echt niet te vergelijken met bijv. Mira
jennyk schreef:Vannacht laat ik de lampen aan in de stal en kan ik dan op de camera mee kijken.
Had ik vorige week ook gedaan, die was mooi doorgebrand
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jennyk schreef:Uier is ook weer gegroeid, maar echt niet te vergelijken met bijv. Mira
jennyk schreef:Vannacht laat ik de lampen aan in de stal en kan ik dan op de camera mee kijken.

ben benieuwd, klinkt nu toch alsof het écht menens wordt 
Tinkerbell is nogal moordlustig 
en hopen dat ze dan iedereen laa leven
k feli

ook haar nageboorte blijft makkelijk opzitten.
(mss dat ik daarna nog 2uurtjes ga liggen
)

??? ik dacht afgelopen nacht
vandaar geen beebjes !!!!
Uier was erg hard en warm, ze had een paar keer een keiharde buik, de geluiden die eruit kwamen.... niet te omschrijven. Of misschien toch wel...... een soort Drumstelgeluid.
Vulva lijkt dikker, is van binnen dikker en lijkt wat beter doorbloed. Er hingen wat ehhhhhhh poepsapjes aan, en ik kreeg er wat van aan mijn vinger, 't was iets slijmerig. Ze wilde maar naar buiten, duwde zelf de staldeur open toen ik bij haar in de stal stond. Ging dan naar buiten, en staarde in de verte, daarna draaide ze zich om en staarde mij aan. Ik denk dat madam gewoon grasjes in 't landje wilde gaan eten. Ze had mij nodig om het draadje open te maken. Ja doei Mira, hoppa, terug naar bed, nog een plakje hooi erbij en slaap zacht!

KootMiraDrum schreef:Ze heeft een halsteralarm om en de Iris camera van KPN hangt in haar stal. Ik kan dus inbellen met UMTS. Doe ik gemiddeld 3x per nacht sinds ze het halsteralarm om heeft.
KootMiraDrum schreef:Vulva lijkt dikker, is van binnen dikker en lijkt wat beter doorbloed.
Pff goedemorgen...