pfff.. even een tig aantal blz gelezen maarja ik kon ribbons toch niet zien.. dus voor mijn gevoel niets gemist maare amy komt hopelijk snel weer terug.. en dolly staat er nog vrij rustig bij vind ik
Hey mensen ben er oo kweer heel effe maar hoor moet er morgen wel om euh 5.30 uit Tjah dat heb je als je in drenthe woont en werkt in het "buitenland" (friesland) sorrie voor de friese mensen onder ons Leeuwarden. Morgen is mijn allerlaatste dag. Dan nog een weekje vrij en dan............(naar de Landmacht toe.)
Werd vanmorgen gebeld hoe ik eroverdacht om in assen geplaatst te worden in plaats van ermelo. Daar zeg ik geen tegen. Veel dichterbij geen reisafstand (kan lekker blijven paardrijden op mijn verzfjord )
Dus helemaal super. Blijf tot kwart voor 12 als ik er dan nog ben moet je mij eraf sturen (soms is het moeilijk op e houden) Bokt is ook zo verslavend
Betekendt dus ook dat ik als het goed is door de weeks als we geen oefeningen s'nachts hebben ik gewoon lekker thuis kan slapen. En jullie hopenlijk een beetje kan bijhouden. Dus een kleine kans dat ik de boktmerrie''s ga missen . Woon er maar een kwartierje fietsen vandaan
Ben zo blij helemaal hyper was ik vandaag
Vanaf nu weer on topic
Laatst bijgewerkt door sandorra op 16-02-06 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt