Ja vertel mij wat!!! Baltimore gaat in de achteruit als je zijn staartje pakt (ook al doe je het voorzichtig) en is nu al giga sterk! Ik mag hem wel helemaal aaien en ook al afspoelen (beentjes en kont)
Browny staat nog wat te sukkelen op zn kromme beentjes
Twee broertjes
Bono's koppie
En Browny nog een keer:
Browny's koppie...is het geen dropje
En tot slot nog eens het hele gezinnetje
Wat vinden jullie ervan? Ik moet natuurlijk eerst de eigenaar van de vader laten kiezen, maar deze twee zijn te koop (jammer dat Browny geen Brownientje is )
Aaaaach, schetige geitjes en schetige nijn! Browny lijkt net Bambi op de foto!
Halstermak maken heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Gewoon omdoen als ze nog heel klein zijn . Kind kan de was doen. Nou doe ik wel aan imprinting bij de veulens, misschien dat dat ook scheelt.
Andere geit laat op zich wachten heeft opening, slijmpjes enz maar nog geen weeën die heeft vorig jaar wel vlot gelammerd dus daarvoor ben ik niet bang, maar ik heb ze graag zo snel mogelijk onder een warmtelamp (Bono en Browny hebben er nu 3 ) want die geitenbeestjes zijn daar erg gevoelig aan!
Hihi een bambi en een gremlin
Hier ook nooit problemen met halstertjes omdoen, maar ik ben er wel vlug bij: vanaf de eerste dag, dus meestal enkele uren na geboorte en eerste dagen met meerdere personen om te leiden: gaat na enkele dagen ook vanzelf
Lieve bokjes en een erg leuk konijn! Om zo mee te nemen. Maar ja.... we hebben gezegd dat alle (kleine)dieren die nu dood gaan, niet meer worden vervangen. We hebben nu twee konijnen van een jaar of 8-9 en eentje van een jaar of 4. Ook nog een cavia van ik weet niet hoe oud (de laatste twee zijn vakantiedumpertjes) De hond raakt ook al op leeftijd.(wordt 10 en is een grote hond) Bij de vorige (is 12 geworden) zeiden we al "geen hond meer" maar na een kleine twee maanden was er alweer een nieuwe. Dus tussen zeggen en doen zit wel degelijk verschil
Hmm bij de meesten heb ik nooit zoveel problemen, maar Baltimore is een beetje sterk en koppig! Ik heb vanmiddag hopelijk voor de laatste keer zijn kont gewassen, dan is ie braaf!
Wat een schattige geitjes en een leuk konijntje!!!
geweldige geitjes ik heb er al 3 maar anders... pffff als hij ze nou echt niet kwijt raakt mag je mij wel even een gil geven haha.
vannacht er niet uit geweest maar het leek wel okee. vulva trekt nu heel mooi bij/los zeg maar .veearts is vandaag nog weer even voor Hinke geweest 9laat ze vlak voor het veulenen nog een keer enten) en ze verwacht zelf dat Hinke ook met een week/1,5 week aan de beurt is. zelf heb ik nu het idee dat het met hinke langer gaat duren..