Gefeliciteerd Faratjuh! Prachtig hoofdje heeft ie Renske jouw geduld wordt wel op de proef gesteld! Zag nog een fries met hangbuik voorbij komen, lijkt me een flinke zuchtplaat. Dat kun je indrukken, is vocht.
Nieuwe meelezer met drachtige merrie. Mijn fjord Glitter is drachtig van een kruising Ijslander en is 15 juni uitgerekend. Ik volgde hier al een tijdje maar nu.begint het toch spannend te worden en door alle leuke foto's begint het toch te kriebelen nu
Jazzejam. Jeetje wat een pech. Hoe is de prognose?
Welkom Lucia. Een bewuste keuze deze kruising?
Baudyh. Wat fijn dat ze nu zelf gaat liggen. Zal wel een hele opluchting zijn
Vulina. Wat prachtig om te zien. Echt heel duidelijk
Idd verschrikkelijk weer. Ondertussen 3e weekend dat ik niet kan starten. Baal enorm... Had graag nog een wedstrijd zzlicht gestart voor mijn debuut
Gisteravond heeft Wild Thing mij een hartverzakking gegeven. Ze at ineens haar brokken niet op ging schrapen en rollen gelijk dierenarts gebeld. Dit is niks voor haar. Gelukkig bleek het mee te vallen een beetje gas en ik denk ook een drukke baby. Heel haar buik sprong alle kanten op. Arme merrie, die gaat nog wat te stellen krijgen met deze boef
Lucia88 Welkom! Leuk nog een fjordje, die van mij is 2juli uitgerekend. Bijzondere keus voor kruising ijslander, hoe kom je daar bij? Ben benieuwd wat er uit die combi komt!
AM Dat was vast even schrikken, gelukkig niks ernstigs.
Van harte gefeliciteerd met het veulentje Farahtjuh. Fijn dat alles goed is gegaan. Benieuwd naar de droog foto's.
AM gelukkig was het vals alarm bij wild thing, koliek is toch altijd moeilijk in te schatte.
Weer is ook echt bagger hier. Phalco is super druk in stal, arme merrie. Been is afwachten, eerst maar eens de zwelling weg krijgen. Ze krijgt alle tijd om te herstellen.