hij is ipv in de breedte de hoogte in geschoten maar je zit op de 2e foto dat hij door goed voer en training juist mooi is aangekomen en uitgezwaard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij is ipv in de breedte de hoogte in geschoten maar je zit op de 2e foto dat hij door goed voer en training juist mooi is aangekomen en uitgezwaard

Maar ik wil Pinda toch bij het NRPS registreren... Iemand hier enig idee hoe dat werkt? Heb wel een dekbon maar Pinda nog nergens aangemeld en ik ben ook nog nergens lid (tenzij het KWPN voor het gemak me meteen al maar tot lid heeft gebombardeerd
).
die van mij was nog niet eens officieel drachtig (1e poging was toen mislukt) en kreeg al een rekening op de deurmat van mijn aanmelding en lidmaatschap. Uuhm okee dacht het even niet
dus meteen gebeld hoe dat zat en kreeg toen te horen dat ik de rekening niet hoefde te betalen wanneer ik geen lid wilde worden en ze raadde me aan dat als ik wel lid wil worden ik dat pas beter in het nieuwe jaar kon doen anders moest ik voor de laatste 3 maanden van dit jaar betalen en in januari weer opnieuw voor het nieuwe jaar. Haha waarom sturen ze me dan een rekening 
Ze zullen wel denken, mensen die niet verder informeren trappen er vast in en dan is het kassa

) komt madame ook al een heel eind. Het zou mooi meegenomen zijn maar als het niet is dan is het gewoon niet. Pinda zou ook eerst maar eens M/Z moeten gaan lopen, met mij als ruiter is dat nog niet zo een twee drie zeker 
Net als het hele KNHS monopolie trouwens, maar das weer een ander verhaal

CubaLibre schreef:Komen weer mooie foto's voorbij!
Hier vandaag n dame op 200 dagen en ik bedacht me dat ik toch echt eens met t scheermachine aan de slag mocht gaan...
Resultaat:
[ [url=m/SwxII9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maandag maar even bellen..

Maiden merrie begint ook eindelijk te showen, heeft wel even pauze gehad met beleren.. Gribaldi merrie heeft ook al aardig buik! 

blijkbaar weten ze de leden zelf al wel te "ronselen"
hahaha