Zit er geen smetplek tussen de uiers die open is gegaan? Als het warm is en de uiers zitten tegen elkaar aan zou dat kunnen. Ik maak elke dag even tussen de 2 helften schoon met een babybillendoekje.
pretty
Geplaatst: 06-03-13 14:29
had hier ook een merrie gisteren die al zweette tussen haar uiers,en ze heeft dan nog geeneens uier,is ineens toch wel erg warm zo. Wou dat het zo bleef! Dan kon het gras groeien.
Ik kom ook eventjes weer binnenvallen! tijdje niet gelezen, dus ik ga nog weer even wat bijlezen! Hoelang rijden jullie ongeveer door met jullie merries? Mijnes is 19 mei uitgerekend! (merrie is chico's boy x hemmingway, gedekt door bustique indoctro x grannus)
Mimmetje
Geplaatst: 06-03-13 15:59
Wanneer doen jullie eigenlijk voor het eerst een halstertje om? Dezelfde dag nog?
Ik was wat aan het rondneuzen, en zag hele leuke alleen helaas in de maat shetlander. Wel verstelbaar. Zou het passen bij een paardenveulen?
Polleman: Goed opgelost hoor! Opvoeden begint meteen. De kleine donder moet weten wat wel en niet mag. " foei hoor" zeggen doet t meestal niet echt
Vandaag heb ik voor mn merrie een Birth Alarm gereserveerd. De camera is bijna online, HA! Kom maar op met dat veulen! K heb dr zin an!
Gefeliciteerd VDS! We bijzonder hoor, ik heb eens in Brazilie meegemaakt hoe ze een merrie spoelden, toch wel bijzonder want de embryo's zijn zo klein! Ienieminie speldenprikje haha.
Ik heb op Mawiyah gestemd alhoewel de dravermerrie mijn stem ook nog wel zou hebben gekregen. Veel succes!
Ik doe eigenlijk nog niet zo snel een halster om, ik kan de poort opendoen en ze lopen het land op dus de noodzaak is er niet echt .
Echt fijn dit weer, ik zit de tijd een beetje vooruit te kijken haha, ik wil nu graag veulens! De dames moeten bij mij nog 48 dagen en 66 dagen. Nog 25 en en 43 dagen tot ze veilig kunnen komen.
Talonius
Geplaatst: 06-03-13 16:10
Ik heb gestemd SA!
Hier ernstig druk op de zaak en dan ook nog de reorganisatie die eraan gaat komen pffffff. Ik lees trouw mee, maar heb niet altijd de tijd om te posten. Merrie moet nog 35 dagen, spannend!!! Uier doet nog weinig, maar dat was met het 1e veulen ook pas na de geboorte. Ze is het wel zat merk ik en is niet vooruit te branden met wandelen. Arm ding..
Laatst bijgewerkt door Talonius op 06-03-13 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Maarrr, ik geloof dat er wat verandering in komt. Uier loopt wat vol, banden zijn slap en de vulva is steeds wat nat, gezwollen en staat ietsje open... Laat maar komen!!!
Het is zover, ik had een tijdje geleden een aanbod gehad van een leuk zwart 3 jarig hengstje van San Remo, en kreeg vandaag mail dat hij thuis was, en dat ik met hem mocht gaan beginnen! Joepie! Ik heb al kennis met hem gemaakt en hij is al gewend aan de longe te lopen, dus nu singeltje om, en dan langzamerhand beginnen met zadeltje!