Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viefdepief schreef:Dat is wel zuur zeg..
GJ9: Gefeliciteerd!!![]()
Jolandje: Wat een mooie kleur, blijft dit zo?
Marlis: Die familielunchfoto is leuk

kitzbi schreef:HCRanch - Kayla 346 dagen
die blijkt leeg te zijn dat zegt ze in haar topic
En nu dat veulie eruit gooien 

De hele tijd bokken en steigeren terwijl ze dit nooit doet..Snoevie schreef:nee het hoefjes pakken gaat nog helemaal niet zo goed helaas.
stronteigenwijs is ie,ik ben jaloers op jullie veulens die dat een stuk makkelijker doen.
alles goed met Kyra en Peeps?
Hond mocht deze middag rennen voor zn leven
, maar nu wel al een stuk verder gekomen, ze is vrijdag mee geweest naar buiten weer, aan het halster, dat accepteert ze toch al min of meer. ook het omdoen gaat goed, hoefjes optillen gaat wonder boven wonder goed, ik ben al meer dan een week niet getrapt (mijn andere blauwe plekken eindelijk weggetrokken), oh ja en ze is gisteren geschoren, ging wonderwel goed, en lijkt nergens op, maar dametje vind zichzelf nog altijd de mooiste, beste en vooral de baas!
)

Snoevie schreef:leukerd is jouw veulen!waarom is ze geschoren,als ik mag vragen?
ja de manegehond daar gaat Hercules ook achteraan,in volle galop,en hard dat die hond dan het weiland uitrent,gek beest.
volgens mij is Hercules een van de weinigen die zo moeilijk met de hoefjes doet,wat is jullie geheim?