valk of valk bont palomino of palomino bont smokey of smokey bont
zal wel een smokey worden , zo donker tegen zwart aan haha.
Ik zag een paar hele mooie hars pegeltjes op een foto hihi, gaat opschieten daar dus
Stal_Fiore
Geplaatst: 23-03-10 17:58
citaat inowa: ik wil alleen maar een vos geboren schimmel merrieveulen met 4 witte beentjes en smal blesje bij pepper en bij winoa wil ik een schimmel merrieveulen met 4 witte voetjes en een smal blesje
citaat Maseike: Ik wil alleen een merrieveulen. De rest maakt mij totaal niet uit.
citaat Saffie: Ik wil een bonte, en dan het liefste een merrie!
citaat jennyk: Bij Larouscha wil ik graag een cremello merrie, dan mag die blijven. Bij de andere 2 maakt het mij niet wat het geslacht word. Die zullen verkocht worden. Maar laten we eerst maar duimen dat ze gezond ter wereld komen!
Mijn eerste eis is uiteraard ook een goeie bevalling, gezonde mams en gezond veulie... Als dat er allemaal is hoop ik toch op een merrie. Aangezien mams en paps bruin zijn verwacht ik ook een bruin veulen.
Hier hetzelfde als Rowo, en het liefst geen enorme witte aftekening op het hoofd. Wat een wensen weer..
Ik hou niet van blessen Liefst gewoon een kol, sneb, sterretje etc. ...
gaapje
Geplaatst: 23-03-10 18:32
nikki vandaag
pffff, moet ik nou echt me hoofd omhoog doen haha
en tiny
inge176
Geplaatst: 23-03-10 18:38
rowo schreef:
Ik hou niet van blessen Liefst gewoon een kol, sneb, sterretje etc. ...
Mijn eigen merrie heeft wel een bles, ik vind ze wel mooi als ze niet zo breed over het hele hoofd zitten . Dus ik hoop eigenlijk voor mijn veulen ook op een kolletje oid, hahah. Vader heeft overigens geen aftekening op het hoofd ik ben erg benieuwd!