Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FennekeR schreef:Het is weekend dames en Sjoert heeft, hoop ik, andere dingen te doen.![]()
Otje_Merlot schreef:Kyra lag te rollen en ik denken dat ze ging bevallen haha grappig
Twinklestar schreef:Mag je dan alleen nog maar iets typen als je een merrie ziet beginnen ?
Ik snap dat het soms te gek is hier hoor ( gisteren met toos bewust niet meer gepost omdat het niet meer te doen was) maar het lijkt nu wel of je helemaal niet meer mag reageren in dit topic .
Ik lees altijd even bij en de niet relevante dingen scroll ik gewoon overheen dus dat kan iedereen doen lijkt mij
Ik blijf hoe dan ook de merries in de gaten houden en hoop op voorspoedige bevallingen voor alle merries en dat we hier dan wel over die bevallingen mogen praten.
Zo niet, dan snap ik de bedoeling van dit topic blijkbaar niet helemaal....
TheSam schreef:Otje_Merlot schreef:Kyra lag te rollen en ik denken dat ze ging bevallen haha grappig
Ja.. ahahahahahah! En ik loop rood aan.. ik dacht dat ik moest poepen!
Anniek schreef:Kijken jullie ook op: www.paardenkraamkliniek.nl ?
Zijn ook 2 merries te volgen, misschien dat iemand hier weet wanneer ze zijn uitgerekendWij zijn ze thuis al een tijdje aan het volgen in ieder geval.
DresslOver schreef:nog spannende merries? ik zag dat toos intusse bevallen is.. hoe zit het met belle? ik zie op de foto geen veulen..??
DresslOver schreef:nog spannende merries? ik zag dat toos intusse bevallen is.. hoe zit het met belle? ik zie op de foto geen veulen..??
TheSam schreef:Die heeft ze van de week gevlochten Stephany.. zo kan ze ook wennen aan het idee 'nageboorte'.
Valiant schreef:ik kan de meeste cams niet kijkenligt dit aan mij? mijn comp of hoe it het nou
FennekeR schreef:Valiant schreef:ik kan de meeste cams niet kijkenligt dit aan mij? mijn comp of hoe it het nou
Heb je geprobeerd om ze in IE te openen?
Zo ja, dan zou ik ernstig overwegen een andere pc aan te schaffen.
Twinklestar schreef:Mag je dan alleen nog maar iets typen als je een merrie ziet beginnen ?
Ik snap dat het soms te gek is hier hoor ( gisteren met toos bewust niet meer gepost omdat het niet meer te doen was) maar het lijkt nu wel of je helemaal niet meer mag reageren in dit topic .
Ik lees altijd even bij en de niet relevante dingen scroll ik gewoon overheen dus dat kan iedereen doen lijkt mij
Ik blijf hoe dan ook de merries in de gaten houden en hoop op voorspoedige bevallingen voor alle merries en dat we hier dan wel over die bevallingen mogen praten.
Zo niet, dan snap ik de bedoeling van dit topic blijkbaar niet helemaal....
FennekeR schreef:Valiant schreef:ik kan de meeste cams niet kijkenligt dit aan mij? mijn comp of hoe it het nou
Heb je geprobeerd om ze in IE te openen?
Zo ja, dan zou ik ernstig overwegen een andere pc aan te schaffen.
Valiant schreef:
ben niet zo computer geniek hoe doe je dat