Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik denk niet dat we de komende dagen een veulentje bij Jenny of Maria kunnen verwachten
. Sorry bokkers! Ik heb het geprobeerd de dames te overtuigen, maar helaas. Ze hebben er nog geen zin in
.

.
. Word ook weer een half broertje of zusje van mijn eigen pony (zelfde moeder) wat het helemaal speciaal maakt
.
.
. Uiteraard gelijk doorgegeven aan de eigenaar
.
. Okay, uier moet nog wat voller, maar vooruit. Er gebeurt ieder geval wat
:
.
Maria draagt, vergeleken met Jenny echt heel bescheiden. Bij Jenny kan je van veraf al zien dat ze dragend is.
. Moet ze morgen denk ik even de foto laten zien van Jenny haar uier. Wellicht helpt dat. Straks bevalt Jenny nog eerst en laat Maria ons mooi wachten.

Vandaag nog een update?
haha ja misschien wil ik het te graag

opzichters hihi
Het is wat met die merries hoor lol
Als je op de lijst wilt mag je een pb sturen. Ik onthoud de namen van de merries niet altijd
uier weg... wat jammer

MelissaV schreef:Ik kom weer ff binnenvallen, morgen komt mijn bijleespost want nu alleen een telefoon ter beschikking![]()
Mijn merrie is nu 320dgn, vanmiddag nog contact gehad met de kraamstal en ze blijft nog heel even thuis. Uier doet nog niet echt iets![]()
[ [url=m/tDK76u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was gistermiddag.
[ [url=m/Jr2tol.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was deze avond, na het buiten staan.
Caily schreef:MelissaV schreef:Ik kom weer ff binnenvallen, morgen komt mijn bijleespost want nu alleen een telefoon ter beschikking![]()
Mijn merrie is nu 320dgn, vanmiddag nog contact gehad met de kraamstal en ze blijft nog heel even thuis. Uier doet nog niet echt iets![]()
[ [url=m/tDK76u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was gistermiddag.
[ [url=m/Jr2tol.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was deze avond, na het buiten staan.
Houden jullie geen rekening met anti stoffen?
en dan 2 merrie's?
We komen samen met Peru's stables dus we zijn met een grotere groep 
Caily schreef:Wat flauw van al die merries![]()
Gelukkig houdt het mooie weer nog even aan!
Ben om die reden wel blij dat die van mij niet meer langs openbaar terrein staan
Het schijnt zo te zijn dat vitamine E een positieve invloed heeft op het loskomen van de nageboorte. Is er iemand die hier wat mee doet? In welke weken vd drachtig kan je dit extra geven?