Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alexandra__ schreef:Citaat:Kunnen we een lijstje maken van merries die elke dag kunnen bevallen nu? Ik heb niet echt overzicht
18 mei Fokfanaat- Guardian x Vilexa elite v Ro-lex
20 mei Alexandra__ - Ferdeaux x Aktief's Deluxe ster-sport v Jet Set D
6 mei Granoek - zeunelle van het Hermeshof x Milo van luchteren
En nu heb jij weer zo'n mannenjaar en is de stand hier na vannacht gewoon 3-2 voor de dames! Voel me bijna schuldig; gun jou ook zo graag een opvolger voor je mooie merries...
MaritB schreef:Kunnen we een lijstje maken van merries die elke dag kunnen bevallen nu? Ik heb niet echt overzicht
13 mei MaritB - Gwenhwyfar x Gwenlan Brynle
23 mei ivy_power89 lykke x bellman
Het was maar goed dat ik er op tijd bij was, want het vlies was niet voldoende gescheurd en zat nog over de neus van het veulen.
Dat wordt een super knapperd!
Moet hem nog uithalen,ook nog waar!
Wel niet handig als die uitvalt na 4 uur.
) heeft een mooie extra er bovenop gekregen,2 blauwe oogjes.

Dat had ik gisteren ook,het vlies was echt stug,ik had het zelf opengedaan met een schaar (voorzichtjes),want ik kreeg het met mijn vingers niet open,ik vraag me echt af of het uit zichzelf gescheurd zou zijn.
We zouden het tij keren dit jaar, maar jouw dames houden zich niet aan de afspraak... En ja, zeker blij met deze dame. Nog megaslap achter, het zwabbert door de wei
Denk je dat hij donker blijft?
) mooi met zijn blauwe ogen. Is hij valk of champagne?
Citaat:Kunnen we een lijstje maken van merries die elke dag kunnen bevallen nu? Ik heb niet echt overzicht
13 mei MaritB - Gwenhwyfar x Gwenlan Brynle
15 mei Noisy - Chickyards Joan x SW Champagne Fantasy
23 mei ivy_power89 lykke x bellman
27 mei Candice 93 toto jr X special d
noisy, crines en ik tegelijk