Thanks. We gaan het dit jaar weer opnieuw proberen. Gelukkig zit ik voor in het seizoen. Ik geef haar eerst lekker rust en dan gaan we het proberen. En dan heeeeeeel goed checken op een tweeling...
Heel veel sterkte Setteli je hoeft je zelf echt niks te verwijten je heb je best gedaan het had gewoon niet zo mogen zijn.
Ja Rhino in het Gooi erg balen daar sta ik met 4 drachtige merries!
Setteli
Geplaatst: 28-03-14 20:49
Foss schreef:
Heel veel sterkte Setteli je hoeft je zelf echt niks te verwijten je heb je best gedaan het had gewoon niet zo mogen zijn.
Dat vind ik ook, helaas was er iemand in mijn directe omgeving die er anders over dacht. Ik had er bij moeten blijven, een andere dierenarts nemen, een singel om moeten doen, naar een speciale kliniek moeten brengen. Ik had het je toch gezegd, bla bla bla. Echt niet leuk om dit te horen
pretty
Geplaatst: 28-03-14 20:50
Setteli al had je ze nog in goud veranderd dit kon niet baten.. Klote opmerking zeg..
Ja DL het zal een wedstrijdje worden tussen die twee van ons haha.
foss wat balen zeg! Maar ze staan bij jou thuis zeker? Dan is het risico toch al miniem.
Gesha fijn dat het iets beter gaat met de kleine meid.
Laat je niet gek maken setteli.. Ik vond het al zo'n respect dat je daar bleef waken die nachten. Een tweeling overleefd bijna nooit. Je hebt gedaan wat je kon!
Jeetje setteli alsof je je al niet klote genoeg voel!! Er zijn altijd van die minder fijne personen die alles beter weten!! Zolang je zelf maar weet dat je er alles aan gedaan hebt. En jammer genoeg hebben wij moeder natuur niet onder een spoed knopje zitten anders hadden jullie het vast geprobeerd. Laat je niet gek praten hoor!!!!
je hebt alles gedaan wat je kon setteli.. Het heeft niet mogen zijn... Dat die persoon zich maar diep gaat schamen, dit is haar (ernstige) gebrek en niet het jouwe...
Setteli, verschrikkelijk voor je. Ik weet hoe je je voeld! Ken dat soort opmerkingen ook, ene oor in en andere oor uit. Mijn merrie is twee dagen onrustig geweest. Toch wil ik je als tip meegeven. Goed temperaturen en hou je merrie in de gaten dat ze niet "vies" van achteren is. Ik heb de da ook na een dag laten komen, om de merrie te spoelen. Gelukkig was dit niet nodig. Sterkte!
Yellomofoon
Geplaatst: 28-03-14 21:42
Gelukkig dat de merrie er vrij snel bovenop komt Setteli! En wat een rotopmerking inderdaad, het is niet dat je ze hebt laten dekken en er niet meer naar omgekeken hebt... Je kon niet meer doen dan je hebt gedaan, je moet jezelf niet rot voelen daarover!
Casu's uier was terug een beetje geslinkt maar het was zeker meer dan gisteren
_Karin
Geplaatst: 28-03-14 21:48
En weer liggen verdriet en geluk heel dicht bij elkaar.
Setteli Heel veel sterkte met het verlies van de veulens gelukkig is de merrie er goed onder. Je hebt gedaan wat je kon een vroeg geboorte van een tweeling kun je niet tegen houden ook al was je erbij blijven waken als het komt, komt het en kun je niets doen. ------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marije Gefeliciteerd met het merrie veulentje.
Nog een paard met koliek waar het gelukkig al beter mee ging en een hele boel dikke uiers en dikke buiken zo te zien. Het begint voor een hoop al echt spannend te worden Ook een aantal merries die al ruim over tijd gaan, sterkte voor jullie met de lange wachttijden.
Met Donna gaat het nog steeds goed nog altijd opgewekt en vrolijk. Woensdag heeft ze een uitgebreide poetsbeurt gehad waar ze lekker op rust van stond te genieten. Ook begint het uier iets te werken ze moet nu nog 7 weken.
Serelli, serieus? Dat mensen op dat moment nog het lef hebben om je zo toe te spreken. Denk dat je dit niet had kunnen voorkomen, tweelingdracht. Maar hoe zuur is het als dan ook nog de mensen om je heen zó reageren!
mensen zeggen de raarste dingen op de raarste momenten. Lijkt wel of sommigen het erom doen, mijn merrie naar de slager gebracht destijds en iedereen leefde mee, vond ons dapper...behalve de stalhouder. Die moest zo nodig zeggen hoe raar het was dat we bij haar bleven en dat we geen paardenmensen zijn als we kunnen zien hoe ons eigen paard 'ontleed' werd. Je hebt gedaan wat je kon, en al was je erbij gebleven had je ze waarschijnlijk nog niet kunnen redden, in deze tijd van de dracht niet, en al zeker niet omdat je zelf zei dat het hengstje aanvoelde als pudding.
Setteli
Geplaatst: 28-03-14 23:05
Dat weet ik gelukkig zelf ook, alleen is het dan best rot om zo te worden toegesproken. Ook daarna niks meer gehoord van die persoon. Terwijl het toch hele naaste familie is. Geen app-je of berichtje op m'n fb, helemaal niks. Ze zal wel belangrijkere dingen aan haar hoofd hebben,
Ik ga weer naar stal voor de laatste ronde en gelijk Jazzy even temperaturen.