JoyCiej007 schreef:maar even voor de duidelijkheid; dat prematuur veulen van triple K, is veulen + merrie nu te zien op cam nr. 3; rechtsbovenaan? dat veulen dat nu wel al staat, met een blauw dekentje op?nee linksboven
ik denk wel dat ie ervan drinkt want anders zouden ze toch niet steeds opnieuw de merrie melken of wel?
hihi eggbert is echt geniaal. net stond de camera helemaal scheef geloof ik Ik ga ook maar naar bed, ik houd het echt niet langer uit. En nou maar hopen dat als ik morgen wakker word, de kleine lieverd er nog is!Trusten iedereen
Trusten Pedro, JoyCiej Eggbert is een kuiken maar heel bijzonder eigenwijs, briljant kuiken wel te verstaan hihiii
JoyCiej007 schreef:maar wie is eggbert nou???welterusten pedro99!http://www.marestare.com/cam.php?alias=shadow Eggbert is allen hide and seek aan het spelen nu maar als je een grote donkere vlek in beeld ziet dan is dat onze Eggie
Teigetje008 schreef:was je lekker tegen jezelf aan het praten? ik ben dr nog wel, zat even in een ander topic Vind mezelf heel gezellig om mee te praten hoor alleen mensen zouden wel eens een heel vreemd beeld van me kunnen vormen daardoor .
De mevrouw van Triple K zit al een heel tijdje aan de telefoon heb daardoor een heel vervelend voorgevoel.
weet je wat zo handig is als je met jezelf praat? Je bent het altijd met jezelf eens!Cam Triple K is idd beter te zien nu.
Teigetje008 schreef:weet je wat zo handig is als je met jezelf praat? Je bent het altijd met jezelf eens!Cam Triple K is idd beter te zien nu.Yup alhoewel je ook heel goed ruzie met jezelf kan maken hoor whahaaaa