&floripori17 super fijn dat het goed zit zal vast een grote last van je schouders zijn gevallen
@melissa1996 leuk dat patroon! Ze ziet er goed uit
@gypsy de buik is al goed aanwezig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Haar buikje groeit wel gestaag door
. Ligt het aan mij of worden de banden wel slapper? Vind de staart wat meer naar beneden hangen dan normaal of hoe zeg je dat goed?
. Zal morgen nog even van haar een foto maken.
.
Ik zie nog geen slappe banden maar een mooi rond kontje
Ik ga ook geen uitspraken meer doen wanneer het komt hoor
Was net om 6 uur niet zo. 

Ik verwacht niks, maar we waken wel! Kan het altijd mee vallen
Had idd wel het idee dat uier iets doet, maar twijfelde heel erg. Want ja, zie hem elke dag he. Ze zit mij ook elke keer met een diepe zucht aan te kijken van: "Moet dat die uier foto?" Ja meid. We willen een vol lopende uier zien
.
. Kan ze de dames hier niet even een cursus daarin geven over hoe dat precies moet? Of ik laat morgen even een foto zien van de uier van Zilver. Wellicht helpt dat.
. xYaartje schreef:Charmfaith: Jaloeersss! Wat is je geheim voor een vol uier? En dat hoop ik ook voor je! Vind het dapper dat je op vakantie gaat moest ze nog niet bevallen zijn.
Hier durf ik dan echt niet op vakantie te gaan. Zelfs niet eens een weekendje weg. Gek natuurlijk. Want in principe waak ik niet, maar ik kijk wel mee zeg maar. Toch wil ik er gewoon direct heen kunnen gaan als mijn hulp nodig is of als de kleine is geboren. Die wil ik dan gelijk zien natuurlijk.
dierenarts zei dat het tussen eind april en mei ongeveer zou komen maar blijkbaar toch niet. Nu heb ik haar op de camera en alarm en ik heb goeie backup. Onze andere merrie is 6 mei uitgerekend dan ga ik zeker niet weg omdat ik weet dat ze rond die periode moet. Maar van milka wist ik 2 maanden terug niet eens dat ze drachtig was haha
). De uitgerekende datum staat dan ook vast
. Aparte is dat ze normaal nu al wel een voller uier heeft of overduidelijk is begonnen, maar ze doet het dit jaar graag anders. Moet toch eens de foto's van 2019/2020 gaan vergelijking met hoever ze toen was in de laatste weken voor bevalling en nu.
. Wachten duurt lang zo. Maria neemt dit jaar wel echt haar tijd hoor. Ben ik niet van haar gewend. Denk dat ik de komende dagen maar even geen uiercheck doe bij Maria en zondag pas weer kijk of zo. Hielp van de week ook. Een dag niet kijken en daarna verschil zien, dus wie weet nu ook wel
.
Hopen maar dat we niet al te lang hoeven te wachten. Word echt nieuwsgierig naar de kleine nu. Ze moet denk ik nog wat vlekjes netjes afwerken daar binnen
.
geduld word beloond
Fayola mort nog 34 dagen. Valt ook nog mee!
Vind het maar eng haha. Vond de test inderdaad nog donker.
Ben stiekem wel blij dat ie even blijft zitten. Vanaf vrijdag avond mag ze haha

had toch wel verwacht dat er nu wat geboren was
dan komt ineens het volbloed van oma naar boven
maar na even flink streng toespreken kwam er een diepe zucht en was e r niks mee aan het handje en was ze weer de brave goedzak.
Mae haar ph is nu elke keer 7/7,5.