Ja Nicole, hij was al "licensed" en nu dan ook erkend/goedgekeurd
Bij het BE/SIES, breeders elite.. Je moet me niet precies vragen hoe dat in zijn werk gaat daar. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bij het BE/SIES, breeders elite.. Je moet me niet precies vragen hoe dat in zijn werk gaat daar.
Ik denk dat de Ph ook rond de 6 zit. Maar heel duidelijk is het niet.
uier blijft een beetje hetzelfde, maar ze wordt de laatste dagen breeder en haar buik begint meer te zakken.
Hallo dames, jullie weten dat jullie er een soort van moordtempo op nahouden
Dit is toch niet meer bij te houden en dat is de score nog steeds 1 veulen
Ik zag vanmorgen dat er 5 pagina's waren bijgekomen, maar helaas nog geen veulen bij Droversrun. Wel een heel mooi vol uier, duidelijk "ontspleet", dus laat dat veulen maar komen. Aan de andere kant is elke dag extra weer mooi meegenomen. Zelf gebruik ik ook tegen het eind PH strips, maar over die van jou durf ik geen uitspraak te doen. Zou ze zure melk hebben, zo'n rare kleur
Maar jij kunt wel lekker gaan voorgenieten van onze veulentjes
Leuk dat je af en toe even om de hoek komt kijken en ons een hart onder de riem steekt
Eindelijk na 4 maanden strijd met de gemeente
Hoe gaat het met jouw nieuwe vlam? Kom je met dit weer nog wel aan rijden toe?
Zelf kan ik het ook lang niet altijd bijbenen, maar dan pak ik af en toe een avondje om bij te lezen en ben ik weer van alles op de hoogte. Ik kan deze meiden gewoon niet missen
Al zoveel liefde en steun ontvangen en gegeven, dat geef ik niet zomaar op. Ik hoop je stiekem toch nog hier tegen te komen, al doe je het maar zoals Jobamara
Maar, Pepper ziet er weer goed uit!
Maar die Fjorden van jou doen mijn paardenhart ook wel sneller kloppen. Wat een prachtig stel merries
Iemand anders zei het ook al; ik zou er zo een kopen van je. Als ik een van jouw merries in een advertentie voorbij zie komen zou ik ook nog een keer extra kijken en serieus gaan twijfelen. Dus.......blijf hier vooral nog lekker rondhangen en posten, dan ben je je veulens vast snel kwijt
Zo leuk dat er steeds meer verschillende rassen hier vertegenwoordigd zijn.
En dat kuifje mét scheiding maakt het echt helemaal af
Dan zullen die veulens voorlopig nog wel lekker warm binnen blijven.
Ik zie ook echt verschil, maar ze doet lekker rustig aan.
Mijn kippen leggen nu ook minder eieren, dus de merries zullen dat ook wel doen
en eind volgende week zit ze aan de 320 dagen.
eindelijk de bak komt inorde

wat een bijleespost, respect!
wat een smoeltje zeg!! Echt een droppie!!
buikje lijkt wel iets te gaan zakken ?
ik zal haar gepaneerde lijf eens voor je op de foto zetten whaha!! 

en er komt een stukje aan vast voor hooi en stro.
kan het niet laten
. Lara is huge, zou mooi zijn in die 2 weken eind maart.Twinklebel schreef:Respect Suffie, wat een bijleespost!
En jeetje, Lara haar buik mag er ook aardig zijn!
Linda, daar is weinig twijfel aan. Is ze nou een stukje geschoren on haar flank?
Hier was Nijntje vanavond weer overactief in mamma's buik. Zo leuk om naar te kijken!

Is toch altijd even schrikken!! Opluchting
Foto's
?
. Moet wel zeggen dat diegene die ik gebruik wel echt het tot nu toe (bij mijn merries) het altijd goed hebben gehad.
dat koppie!!!
! Maar ik blijf zeker rond hangen hoor
! Respect voor je reactie zeg op iedereen!!

Maarre, nee die is echt duidelijk drachtig
Kun je niet omheen !