Dit meen je toch niet... Ook hier een traantje weg gepinkt want Neon hoort gewoon bij het DBT! Wens je echt heel veel sterkte met het verlies van je prachtige merrie!
Paint_Lover
Geplaatst: 26-04-16 09:01
Lieve lieve Neon.... ook ik opende dit topic en zag direct je bericht, meteen waren daar de tranen want dit kon niet waar zijn! Ze was er altijd bij in het DBT!
ook een stille meelezer hier! Maaike wat verschrikkelijk sterkte met het verlies, dit zag niemand aankomen. Neon zal altijd geliefd blijven
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 26-04-16 09:49
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, en de pb-tjes. Het begint nu langzaam echt door te dringen. Mijn lieve Neon, ik kan het nog niet bevatten.
Moratoetje
Geplaatst: 26-04-16 09:50
Heel veel sterkte Neonlight
JustHorses
Geplaatst: 26-04-16 09:51
Wat verschrikkelijk NeonLight, heel veel sterkte de komende tijd.
Tjinta
Geplaatst: 26-04-16 09:53
Pfft ik ben er ook gewoon stil van. Denk je dat het zoals andere jaren is dat de merrie "last" van het veulen heeft, en is ze er nu niet meer.
Kelly oei 6 weken stalrust dat is voor Delphi ook niet leuk. Hopelijk legt ze zich erbij neer en blijft ze rustig. Fijn dat alles nu goed is.
Elmarsfloor ik doe ook het alarm pas om als ik het echt niet meer vertrouw. Bij jou is dat lastig omdat je het alarm moet huren. Heb je variabele mogelijkheden? Of moet je nu vastleggen wanneer je het hebben wil?
Gisteren hebben we als proef alarm omgedaan ondanks dat ik dus wist dat ze niet bevallen zou.. tjonge 5x wakker en echt voor noppes. Vannacht dus mooi niet omgedaan. hihi.
Kiki aan het genieten, weliswaar doodmoe maar heerlijk aan het genieten grijns. hopelijk niks erstigs met je moeder??
Nobje dat is altijd spannend als je ineens ongepland merkt dat je merrie drachtig is en geen enkele indicatie hebt van wanneer. Maar als het dan gezond en wel op de aardbodem geland is, is het echt geweldig leuk.
Lauura he bah, gecondoleerd, wat sneu. Op Facebook zijn er sites voor moederloze veulens en veulenloze moeders. Misschien heb je daar meer aansluiting.
CL die tweede foto.... hihi Gentle denkt holymoly whats that?
iEmmaaa dat is toch een goede mooie achteraanzichtfoto? Ziet er goed uit.
Vientje heeft een dwarsligger, is inderdaad een komische gezicht zo...
Manda tjonge bij jouw vriendin ook al een overlijden te betreuren.. dan krijg je wel de schrik te pakken.
Neonlight wat een bijzondere foto. Maar zo heb je echt nog iets. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je!
Pretty nou precies wat jij schreef over Neonlight was mijn gedachte. Echt precies zo.
Ik kan het nog steeds niet vatten... Zowal jij maaike als Neon zijn een heel groot voorbeeld voor mij. Hoe jullie beiden thuis horen in DBT is onbeschrijfelijk. Nogmaals heel erg veel sterkte!
Ik durf het bijna niet te melden maar heb dit jaar onverwacht 2 veulens. Heb zojuist een drachtige merrie gekocht.
Kelly_J
Geplaatst: 26-04-16 13:15
Pfff Neon.. Ik wens je heel veel sterkte! Wat afschuwelijk..