Hier hebben we op de 18, 30 en 60 dagen gescand. DA raadde aan om daarna niet meer te scannen om niet onnodig te gaan zitten roeren in de merrie (

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:Ik heb volgend jaar eigenlijk 3 3 - jarigen die voor de keuring moeten en 2 merries met veulen. Zal em nie worden haha
inowa schreef:Ik had pepper in 2013 heel mooi in conditie staan
[ [url=m/nzx86x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de welshjes zie je ze idd veel te vaak te vet maar daar proberen ze ook verandering in te brengen.
Luna2006 schreef:Een 1ste zeg ik niet, maar een tweede had beter op zijn plaats geweest. Net zoals jupi best een 1sta had mogen halen in mijn mening. maar kijk denk ik ook meer naar beweging. Dat probeer ik hier bij al mijn paardjes er toch in te houden. Marley kan heerlijk showen, helaas wat minder op keuring XD
Ik zou mijn merries ook liefst zo mager mogelijk showen. Op mini's vond ik marley qua gewicht bijna het beste. Maar op de keuring had ze een betere bespiering.
Cemlys schreef:inowa schreef:Ik had pepper in 2013 heel mooi in conditie staan
[ [url=m/nzx86x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij de welshjes zie je ze idd veel te vaak te vet maar daar proberen ze ook verandering in te brengen.
Nou daar ben ik het niet mee eens. Dat zeggen ze wel, maar ik moet het eerst nog zien gebeuren.
Ja aniek, blijft een machtige merrie. Zo n fijne pony heb ik nog nooit gehad om te showen. Hoewel de andere me ook niet tegenviel
Naja blijf het apart vinden. Een 2 jarige die tijd nodig heeft om te ontwikkelen, maar hebben ze dat niet allemaal nodig, ze zijn immers nog maar 2.