Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Setteli schreef:Ja, bij de eerste keer scannen was er vermoeden van een tweeling. Maar omdat ze veel cystes had, was het niet goed te zien. Daarna ben ik ongeveer om de 5 dagen naar de kliniek geweest om te scannen, maar er was er elke keer maar 1 te zien. DA zei wel dat ze niet met zekerheid kon zeggen dat het er geen 2 waren. Maar ze zag er elke keer maar 1. Eind september heb ik haar nog een keer laten scannen en toen heeft ze ook nog een keer extra gekeken, maar was er ook maar 1 te zien.
Setteli schreef:ik kwam om half 9 op stal en ze bleek inmiddels nog een veulen te hebben gekregen. Dat was ook de reden dus van de vroeg geboorte. God wat heb ik staan janken. 1 veulen was helemaal gaaf, een merrie, en de andere was niet goed. buik van pudding. Dit was een hengst.
Da is al geweest. Ik breng de veulens zo weg naar de kliniek. Jazzy heeft al afscheid genomen. Ze staat nu buiten met de andere paarden.
Ik kan mezelf niks verwijten, hier had ik niks aan kunnen doen. Dat neemt niet weg dat ik me heel erg klote voel