Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:wat een prachtige paarden komen hier toch langs zeg
ik geloof persoonlijk ook niet dat ze dit gaat dichthouden tot mei juni
never nooit niet![]()
mijn gevoel zegt circa 4 a 5 weken nog![]()
dan is ze ook niet in NL gedekt (mocht het echt zo zijn) maar dan nog in spanje?
ze is sinds Feb in NL namelijk
ik snap er niks meer van en dit maakt het nog moeilijker om de juiste papieren te krijgen
goed in de gaten houden deed ik zowieso al ik denk wel dat die camera toch wel eerder word aangeschaft dan eind Jan
Steffi_H schreef:AZ: Het word kelsey haar tweede veulen. Als ik foto's vergelijk met haar vorige dracht ziet ze er op deze moment zo uit als toen ze bij de vorige dracht op 10 maanden zat. Ik vind haar ook heel erg dik voor bijna 6 maanden, maar ik ben er zeker van dat dit niet van te veel voer komt.
Tarinka heeft nog geen uier maar inderdaad een klein mini beetje verandering zie ik wel.
ShamalArabs schreef:Steffi_H schreef:AZ: Het word kelsey haar tweede veulen. Als ik foto's vergelijk met haar vorige dracht ziet ze er op deze moment zo uit als toen ze bij de vorige dracht op 10 maanden zat. Ik vind haar ook heel erg dik voor bijna 6 maanden, maar ik ben er zeker van dat dit niet van te veel voer komt.
Tarinka heeft nog geen uier maar inderdaad een klein mini beetje verandering zie ik wel.
Kuray gaf met zijn 1.52 hoogte bij een merrie van 1.47 hoogte een veulen dat 1.60 gaat halen, ze zijn langbenig en hebben een flinke body, met kels zou hij nog meer body kunnen geven omdat zij wat stevig is. De meeste dames hier krijgen al snel een hele flinke buik wanneer ze drachtig zijn van kuray. Met hallim was het nóg meer, die gaf een hele flinke body! En de merrie die nu drachtig is van Djamal (v. Hallim's Shah) is ook enorm (xenah wordt normaal nooit zo flink), dus deze Kuray x Hallim's Shah van je kan best eens een heel flink veulen worden
Amandake schreef:@onley : heeft ze slappe banden ?
onley schreef:ja ze staat eigenlijk 2 deuren verderop zeg maar
maar haar stal is nog geen 50 meter van mijn huis af zeg maar
maja toch die onrust allemaal ik ben nu al doodop (van de onrust)en ze staat ook in een buitenstal waar het toch wel best koud is nu ik kan nog niet eens fatsoenlijk ergens heen gaan
en kijk ook regelmatig op me telefoon of er niemand heeft gebeld
te zwijgen als mijn foon gaat