Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Careano schreef:Ja ze lieten inderdaad de band zien. Toen ze nog niet eens aan Emily hadden laten zien waar ze moest drinken had ze het al door dus dat is mooi! Ze kunnen op die computer precies zien hoeveel, hoe snel en hoeveel ze per keer drinken. En er is een maximum hoeveelheid wat ze kunnen drinken dus dat wordt ook in de gaten gehouden. Is echt een perfect systeem zo te horen!
eilander schreef:Careano schreef:Ja ze lieten inderdaad de band zien. Toen ze nog niet eens aan Emily hadden laten zien waar ze moest drinken had ze het al door dus dat is mooi! Ze kunnen op die computer precies zien hoeveel, hoe snel en hoeveel ze per keer drinken. En er is een maximum hoeveelheid wat ze kunnen drinken dus dat wordt ook in de gaten gehouden. Is echt een perfect systeem zo te horen!
Careana, ik denk dat het veulen bij de familie Jansma terecht is gekomen.
2 jaar geleden is onze merrie ook overleden aan de gevolgen van een keizersnee en hebben we het veulen ook naar hun gebracht.
Ze houden ze daar super in de gaten en zij leeft er voor!!!
Die van ons is nu 2 jaar oud.
Je kunt goed zien dat hij wat gemist heeft maar hij is wel gezond.
Hij heeft gewoon iets langer de tijd nodig.
Van alle slechte dingen moet je er toch maar het beste van maken en dat doe je denk ik goed op deze manier.
Alleen zal hij daar echt niet blijven.
Toen die van ons er stond hadden ze de hokken vol en dat was begin Mei!!!
In elk geval wens ik je veel sterkte en succes met de kleine!!