Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynkster schreef:Juval : volgens mij maakt dat niet heel veel uit.
Je kan bij het npwcs inschrijven, maar je hebt een partbred veulen straks. Partbred in NWPCS zijn vooral grote maats ponys. Je ziet daar niet zo vaak kleine ponys lopen. NPWCS is ook duurder, als je toch niet wil keuren zou ik voor wpcv gaan denk ik. Die hebben ook shows waar ook wel kleinere maat partbred bij lopen.
juval schreef:Nynkster schreef:Juval : volgens mij maakt dat niet heel veel uit.
Je kan bij het npwcs inschrijven, maar je hebt een partbred veulen straks. Partbred in NWPCS zijn vooral grote maats ponys. Je ziet daar niet zo vaak kleine ponys lopen. NPWCS is ook duurder, als je toch niet wil keuren zou ik voor wpcv gaan denk ik. Die hebben ook shows waar ook wel kleinere maat partbred bij lopen.
bedankt, de wpcv trekt me denk ik ook meer. Ik heb niet veel interesse in keuringen en shows verder, maar misschien is het voor de vader wel interessant als ik het veulen een keer ga laten zien. (als ie mooi genoeg is natuurlijk).
Hoezo partbred eigenlijk, veulen heeft 2 volle welsh ouders, dus wordt 100% welsh, welke sectie hangt dan toch gewoon af van de stokmaat op 3 jarige leeftijd, of heb ik dat verkeerd begrepen. Niet dat het me iets uitmaakt verder.
AM_Horses schreef:Az. Ik begrijp helemaal dat het dubbel is voor je. Is niet niks... Ze heeft al een prachtig buikje, hopen dat ze niet zolang overdraagt als haar moeder. Zolang alles maar goed gaat en gezond is
Woogy schreef:Roma: wat heeft Aleeyah al een belly zeg. Zo jammer van Aziza, had geweldig geweest als onze beide grijze popjes nou hun laatste veulentje zouden krijgenDenk nog heel vaak aan die mega skippybelly die ze altijd kreeg, kanonnen he, dat die merrie de stal nog in en uit kon
Kabayo schreef:Az ik herken je verhaal. Ik wil ook helemaal niet dat zilver bevalt. Bang om nog een te verliezen...
Ze ziet er prachtig uit. Verhaart al aardig!